Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Altid like hurtig å greit svar de få gangene jeg har måttet kontakte kundeservice ! Ordner opp på en helt ryddig å forståelig måte 🙂
Hei Arild, Dette var virkelig fint å lese! Jeg er glad vi har løst problemene dine på en ryddig måte, og at du er fornøyd kunde hos oss. Vi setter pris på gode kunder som deg, og håper å få ha deg som kunde i lang tid. Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.
Vi har byttet ifra Telia til Talkmore. Aldri mere tilbake til Telia! Sålangt er vi Super fornøyd med Talkmore! Kundeservice er helt topp...
Hei Andre, Så leit å høre at du ikke var fornøyd hos tidligere operatør. Jeg er veldig glad du har hatt et godt inntrykk av oss hittil, og håper du forblir fornøyd i mange flere år. Takk for mange stjerne og fine ord. Ønsker deg en super uke videre, hilsen Julia.
Synes at jeg fikk god hjelp men litt lang ventetid .Anbefaler gjerne Talkmore
Hei Bjørg, Dette var utrolig hyggelig å lese! Jeg er så glad du er fornøyd kunde hos oss, og ønsker å anbefale oss videre. Vi prøver alltid å hjelpe kundene våre så raskt vi kan, men til tider er det større pågang og litt lengre ventetid. Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.
Bra og raskt svar ! Bedre dekning og billigere mnd. pris!
Hei Bitta, Dette er jo helt fantastisk å høre! Jeg er så glad du er fornøyd med både dekningen og prisen du har hos oss. Takk for fin omtale. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
Ble oppringt av Talkmore og selger påsto at det kun var de og Telenor som hadde Telernor-dekning. De andre som er i telenors nett fikk ikke tilgang til de nyeste mastene. Dette er LØGN da Telenor er pålagt av myndighetene å la ande bruke nettet sitt, og det er INGEN FORSKJELL i dekning hos de som bruker Telenornett. Jugde også på pris og prøvde å fremstå som om jeg fikk 200 kr rabatt, men tilbudet var bare vanlig listepriser. Andre operatørerer er MYE BILLIGERE - Styr unna om du ikke vil bli lurt.
Hei Petter, Dette hørtes veldig rart ut. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at folk skal oppleve oss. Hvis du har fått feilinformasjon av en av våre selgere så vil vi gjerne vite mer om denne saken slik at dette ikke skjer med flere. Vi hadde satt stor pris på om du kunne kontaktet oss på [email protected] slik at vi kan undersøke denne saken nærmere. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Har vært i kontakt med kundeservice 2 g denne uka.Etter å ha byttet ti familieabbonement,dukket det opp en del spørsmål ang.vårt forbruk av mobildata. En hyggelig konsulent forklarte og ga meg råd. Jeg tok kontakt nok en gang,etter å sjekket mitt forbruk.Traff nok en gang en hjelpsom hyggelig konsulent som ordnet opp! Jeg er veldig fornøyd med kundebehandling hos Talkmore
Hei Sylvi, Jeg blir så glad av å høre hvor god hjelp du fikk, og hvor godt du ble tatt i mot da du var i kontakt med oss. Tusen takk for kjempe fin omtale. Håper vi får ha deg som kunde hos oss i lang tid. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
Jeg har nå blitt ringt 3 ganger i løpet av en uke. Jeg sier min opplevelse av å bli nedringt av dere, men blir ikke møtt på at jeg synes dette er plagsomt. Neida, jeg skal være takknemlig for hjelpen jeg får av dere. Forstå det den som kan...
Hei Gunda, Dette høres ikke bra ut, og sånn skal det ikke være. Jeg ønsker gjerne å hjelpe deg videre med denne saken. Send meg en e-post på [email protected] så finner vi en løsning på dette. Ha en fortsatt fin dag videre, hilsen Julia.