Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra og raskt svar ! Bedre dekning og billigere mnd. pris!
Hei Bitta, Dette er jo helt fantastisk å høre! Jeg er så glad du er fornøyd med både dekningen og prisen du har hos oss. Takk for fin omtale. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
Ble oppringt av Talkmore og selger påsto at det kun var de og Telenor som hadde Telernor-dekning. De andre som er i telenors nett fikk ikke tilgang til de nyeste mastene. Dette er LØGN da Telenor er pålagt av myndighetene å la ande bruke nettet sitt, og det er INGEN FORSKJELL i dekning hos de som bruker Telenornett. Jugde også på pris og prøvde å fremstå som om jeg fikk 200 kr rabatt, men tilbudet var bare vanlig listepriser. Andre operatørerer er MYE BILLIGERE - Styr unna om du ikke vil bli lurt.
Hei Petter, Dette hørtes veldig rart ut. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at folk skal oppleve oss. Hvis du har fått feilinformasjon av en av våre selgere så vil vi gjerne vite mer om denne saken slik at dette ikke skjer med flere. Vi hadde satt stor pris på om du kunne kontaktet oss på [email protected] slik at vi kan undersøke denne saken nærmere. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Har vært i kontakt med kundeservice 2 g denne uka.Etter å ha byttet ti familieabbonement,dukket det opp en del spørsmål ang.vårt forbruk av mobildata. En hyggelig konsulent forklarte og ga meg råd. Jeg tok kontakt nok en gang,etter å sjekket mitt forbruk.Traff nok en gang en hjelpsom hyggelig konsulent som ordnet opp! Jeg er veldig fornøyd med kundebehandling hos Talkmore
Hei Sylvi, Jeg blir så glad av å høre hvor god hjelp du fikk, og hvor godt du ble tatt i mot da du var i kontakt med oss. Tusen takk for kjempe fin omtale. Håper vi får ha deg som kunde hos oss i lang tid. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
Jeg har nå blitt ringt 3 ganger i løpet av en uke. Jeg sier min opplevelse av å bli nedringt av dere, men blir ikke møtt på at jeg synes dette er plagsomt. Neida, jeg skal være takknemlig for hjelpen jeg får av dere. Forstå det den som kan...
Hei Gunda, Dette høres ikke bra ut, og sånn skal det ikke være. Jeg ønsker gjerne å hjelpe deg videre med denne saken. Send meg en e-post på [email protected] så finner vi en løsning på dette. Ha en fortsatt fin dag videre, hilsen Julia.
Selgeren som ringte meg og skulle selge meg tlfabbonnement var hyggelig men ikke helt ærlig. Han sa at det skulle bli billigere enn det jeg hadde fra før. Det motsatte viste seg å være tilfelle. Jeg har bla tvillingsim fra før. Det var ikke med. Og det var ca 100 kr dyrere pr mnd med Talkmore enn det jeg har fra før. Det fant jeg ut ved å lese mail fra selger( Talkmore) senere samme dag. Da fikk jeg sammenligne litt nøyere. Jeg trenger ikke å gå mere i detaljer. Men det var litt for lite fundament å legge tillit på når en selger ikke leverer det som blir avtalt. Så det endte med at jeg ringte og ba om å kansellere avtalen. Det gikk bare fint. Mvh Kjell E. K.
Hei Kjell, Dette syntes jeg ikke var noe gøy å lese. Det er ikke slik vi ønsker å behandle noen. Jeg er glad du sier fra for sånn skal det ikke være. Saken vil bli tatt videre til så vi kan unngå at slike hendelser skal oppstå igjen. Send meg gjerne en e-post på [email protected] så kan jeg se nærmere på saken din. Du er hjertelig velkommen som kunde hos oss ved en senere anledning om du skulle ønske det! Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.
Bra kundeservice i dag. Vurderer å gå over til ubegrenset mobilt bredbånd da Telenor ikke leverer det de skal på feilfritt internett i mitt borettslag. Fikk svar på mitt spørsmål Ingen mas om mersalg.
Heisann Randi, Tusen takk for tilbkaemelidngen. Det er virkelig flott å se at du er fornøyd med servicen du fikk da du var i kontakt med oss. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Feil leveranse, Bestilte mobilt bredbånd, fikk mobiltelefon abonnement og utførlig beskrivelse av hvordan jeg skulle sette simkortet inn i mobilen og taste pinnkode. Det jeg skulle ha var simkort til mobil minirouter og beskrivelse om hvordan jeg aktiverte simkortet i denne. Forsøkte og forklare dette til kundeagent, men hun forsto ikke dette så jeg sa opp abonnementet og vil være uten internett fra og med neste måned.
Hei Jan, Dette var ikke noe hyggelig å høre, og ikke slik vi ønsker at våre kunder skal føle det etter å ha vært i kontakt med oss. Jeg vil veldig gjerne hjelpe deg videre. Du kan sende en e-post til [email protected], så ser vi nærmere på saken din. Ønsker deg en fin uke, hilsen Julia.