Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selger var dyktig og reklamerte for utkjøp av bindingstid og at alle kostnader rund dette blir dekket. Han skulle ordne alt. Så kommer sluttfaktura fra gammel leverandør, med avbruddsgebyr og tilbakebetaling av forrige brudd-betaling. I tillegg skulle de ha tilbakebetaling for en brukt iphone jeg fikk ekstra for å flytte til dem. Dette ble ikke forespeilet når jeg fikk tilbud fra Talkmore - bondefangeri som har kostet meg en måneds pensjon. Derfor missfornøyd. Selgeren svarer ikke lenger og saksbehandler jeg får tak i nå kan selvfølgelig ikke gjøre noe. Vær OBS!
Hei Arild, Dette var utrolig kjipt å høre. Det er selvfølgelig ikke sånn det skal være, så jeg forstår godt frustrasjonen din. Gjerne ta kontakt med meg på [email protected] så skal jeg se om vi kan komme frem til en løsning her. Vi setter pris på tilbakemeldingen din så vi kan forhindre at situasjoner som dette oppstår senere. Ønsker deg en fortsatt fin helg, hilsen Julia.
Strålende fornøyd,god dekning,veldig god kundeservice🙂
Hei Sindre, Så utrolig gøy å høre at du opplever god dekning, at du er strålende fornøyd med dekningen og med oss! Jeg er glad vi får ha gode kunder som deg, og håper du forblir hos oss i mange år til. Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
Talkmore er et godt valg for alle, god kominikasjon og tilbakemelding på spørsmål.
Hei Ragnar, Dette gjør meg så glad! Det er virkelig utrolig hyggelig å høre at du syntes Talkmore er et godt valg for alle. Vi er så takknemlige for fine omtaler som dette, og for å ha deg som kunde hos oss. Ønsker deg en kjempe fin helg videre, hilsen Julia.
Rask, god og effektiv løsningsorientert person gav meg tilfredsstillende svar.
Hei Roger, Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig helg videre, hilsen Julia.
Bra kundeservice og selvfølgelig service innstilt.
Hei Indra, Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre! Så utrolig gøy å høre at du har opplevd god kundeservice fra oss. Vi setter pris på å ha fine kunder som deg. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Skulle bytte til Talkmore fikk fantastisk service når de ønsket meg som kunde ble lovet at ting skulle gå smertefritt. Hentet 2 simkort et til mobilen 1 til det mobilt bredbånd på hytta. Fikk et nr jeg kunne ringe for å aktivere dette når jeg var på hytta. Spurte flere ganger er du sikker på at de blir aktivert med en gang når jeg er der jada det er bare å gå inn i appen å aktivere. Helgen kom jeg går inn å aktiverer får da en melding om at jeg blir portert på onsdag. Jeg prøvde da å komme i kontakt med Talkmore som i helgene bare har chat tjeneste. Tar kontakt med den nei de kunne ikke hjelpe meg. Og jeg hadde ringt til Talkmore 2 ganger for å forsikre meg om at dette skulle gå bra på en lørdag så at jeg ikke fikk problemer med å styre strøm,lys og boblebad på hytta. Det de kunne hjelpe meg med ihelg var i grunn bare å slette meg som kunde. Trist når man ikke kan stole på hva Kundeservice sier. Så pass på at du ikke må ha portering til en bestemt tid for da er ikke Talkmore noe å stole på. Det som irriterer meg mest er at jeg ga Talkmore bra omdømme for jeg hadde fått alt opp å stå. Så skulle du lese den så er det bare å se bortifra den.
Hei Alf, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er veldig beklagelig å se at du har hatt denne opplevelsen som ny kunde hos oss i Talkmore. Det du beskriver går i mot våre verdier og er ikke en vanlig situasjon for de som blir kunde hos oss. Vi ser alvorlig på denne saken og ønsker veldig gjerne å ta en nærmere titt på hva som egentlig har skjedd her. Hvis du kan sende oss en mail til [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg i denne saken og snu denne opplevelsen til en bedre en. Ser frem til å høre fra deg og ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
God kundebehandling på telefonen. Hun tok meg på alvor, sjekket opp i det jeg lurte på og ga meg rask tilbakemelding og forslag til hva jeg burde gjøre videre.
Hei Janne, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Utrolig gøy å se at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus