Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg bindte meg opp til Talkmore i ett år. Selger skulle ta seg av oppsigelse og kostnader med overføring. En måned senere fikk jeg regning på 3mnd kostnad fra tidligere leverandør. Selger fra Talkmore har ikke svart på mail nå i 6mnd. Har hatt kontakt med 3 andre personer fra kundeservice. Ingen har fikset saken. Dårligste kundeservicen jeg har opplevd noen gang. Anbefales ikke på noen måte.
Hei Robin, Tusen takk for din tilbakemelding. Dette var ikke gøy å lese! Veldig trist å se at du har hatt denne opplevelsen med oss og at vi ikke har kunnet hjelpe deg med saken. Dette går imot våre verdier, da vi alltid har stort fokus på å levere god kundebehandling. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] så vil vi se nærmere på saken og gjøre vårt beste for å snu denne opplevelsen. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
God dekning der jeg ferdes og altid god service på telefon . Rask telefonservice fra kundevennlig personell .
Hei Svein! Utrolig gøy å lese at du er fornøyd med vår dekningen og vår kundeservice. Vi har stort fokus på å alltid kunne levere kundebehandling av høyeste kvalitet, og da er det veldig fint å se at det gjenspeiler seg her. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Billig familie abonnement , og fantastisk servise. Samme dekning som Telenor
Hei Geir! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vårt familieabonnement og servicen vår. Det er flott at du setter pris på dekningen, som er den samme som hos Telenor. Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss! 😊 Mvh. Halima 💛
God hjelp og informasjon .Stoler på at informasjonen er riktig og til det beste for kunden
Hei Anne! Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Fantastisk å lese at du har fått god hjelp og at du er fornøyd med oss som din operatør. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Veldig fornøyde med tjenesten, høflig og engasjerende.
Hei Eydis, Jeg er så glad for å høre at du er fornøyd med tjenesten og at du opplevde kundebehandleren høflig og engasjerende. Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
In June I ordered a SIM card and subscription.Connection should have been July 8.Sim card was not sent.I waited two weeks.Sim card did not come.But the invoice for two months came.Contacted the support service.Told them that it would be good to first send the SIM card and connect it, and then already send invoices.Sim card was sent on August 14 (July 8 should have been already connected). I gave the operator all the data he asked for, but the connection did not happen.I contacted the support service.They said they would connect the SIM card, but obviously forgot.Repeatedly wrote to the support service, but no one responded.On September 9, I never waited for the SIM card to be connected.But I waited for the invoice for the third month. Fraudsters.Demand payment for three months without providing any services.World record of unscrupulous fraudsters.
Hello Sergii, Thank you for your feedback. This is very unfortunate and it was not nice to read that you had this experience as a new customer, with us as your mobile operator. We wish to look in to this and review your case, because it does not sound like something anyone should experience as a customer at Talkmore. We want to try to help you as much as possible with this, and therefore ask that you send us an email to [email protected]. Again thank you for your feedback. Have a great day, regards Marcus
Var i kontakt med Talkmore på Chat. Ba om hjelp til å endre et abonnement på min mor. Etter 10 minutter i kø så kunne de ikke hjelpe siden jeg var ærlig, da jeg ønsker å beholde samme abonnement med justere pris pga OBOS-medlemsskap. Vedkommende ville heller ikke ringe kunden for å få dette bekreftet. Dårlig kundeservice. Skyldte på personvern, men da kunne de tatt kontakt med kunden sin. Jeg har også et kundeforhold hos Talkmore som vil vurderes.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er ikke gøy å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med vårt kundesenter! Vi tar personvern på alvor, og derfor kan det virke som det er veldig strenge retningslinjer rundt verifisering. Når dette er sagt så virker det ikke som at vårt kundesenter har vært behjelpelige og bistått med å løse problemet ditt ihht. våre verdier. Vi vil selvfølgelig snu denne opplevelsen og ønsker derfor at du eller din mor tar kontakt med oss på [email protected], så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe dere. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus