Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig god kundebehabdling, kommer raskt frem til kundeservice og et abonnementet som dekker mine behov.
Hei Kjell! Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår kundebehandling, at du kommer raskt frem til kundeservice, og at abonnementet dekker dine behov. Vi setter stor pris på dine ord og ser frem til å fortsette å levere god service. Ha en fantastisk dag! 💛 Mvh. Halima
Fikk god hjelp til å kjøpe smart tlf til min bror. Veldig fornøyd.
Hei Raymond! Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du fikk god hjelp til å kjøpe en smarttelefon til din bror, og at du er veldig fornøyd. Vi setter stor pris på dine positive ord og er her for å hjelpe deg med alt du måtte trenge. Ha en flott dag! 💛 Mvh. Halima
Forståelsesfull for situasjonen og hjalp pr telefon så problemet ble løst på ti minutt. Meget god service fra (anonymisert navn).
Hei Robert! Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at vi kunne hjelpe deg og løse problemet ditt på bare 10 minutter. Forståelse for situasjonen og god service er viktig for oss, og det er flott å vite at vi oppfylte dine forventninger. Ha en fin dag!💛 Mvh. Halima
Fikk utmerket service da jeg mottok to nye telefoner og tegnet skjermforsikring på dem. Fikk god hjelp både med å finne fram nummer og navn på telefonene som jeg egentlig skulle ha klart selv da jeg ringte. Suveren service på talkmore.
Hei Børge! Tusen takk for den utmerkede tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du fikk suveren service da du mottok dine nye telefoner og tegnet skjermforsikring. Det er godt å vite at vi kunne hjelpe deg med å finne fram nummer og navn på telefonene. Vi setter stor pris på dine positive ord og er her for å hjelpe deg med alt du måtte trenge. Ha en flott dag! 💛 Mvh. Halima
Fantastisk god hjelp, da sim kort hadde låst seg. Helt super service
Hei Inger! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du fikk fantastisk god hjelp da SIM-kortet ditt hadde låst seg. Det er viktig for oss å kunne gi super service når du trenger det. Ha en strålende dag! 💛
Jeg anbefaler Talkmore, hyggelige folk å snakke med og di hjelper deg så godt di kan, har bare positive opplevelser
Hei Inger, Så utrolig gøy å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, og at du ønsker å anbefale oss videre. Jeg er virkelig glad vi har gode kunder som deg. Takk for mange stjerner og fine ord. Ønsker deg en strålende sommer videre, hilsen Julia.
Jeg ringer for å endre fra kontantkort til vanlig abonnement, og fikk inntrykk av at alt hadde gått i orden. Dessverre fikk jeg en e-post om at noe hadde gått galt i endringen, med tilbud om å ta kontakt hvis jeg hadde spørsmål eller trengte hjelp, noe som jo var storsinnet av Talkmore. De glemte likevel å beklage det inntrufne. Jeg fikk beskjeden like før endringen skulle tre i kraft, lenge etter at kundestøtten deres var stengt for dagen. De jeg snakket med var hyggelige begge ganger, men jeg fikk vite at systemet deres «var litt firkantet, og at informasjonen måtte legges inn i en bestemt rekkefølge for at det skulle fungere». Hvis du skal gjøre noe lignende, kan det være en ide å spørre om informasjonen er lagt inn i riktig rekkefølge.
Hei Dag, Jeg forstår at dette kan være frustrerende. Det er utrolig nyttig for oss å få tilbakemeldinger som dette så vi kan ta det med oss videre. Vi setter stor pris på å ha deg som kunde hos oss. Ønsker deg en nydelig sommer videre, hilsen Julia.