Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi byttet i da 20 oktober til talkmore. Kl 0830 skulle bytte skje. Telenor vi var før hos skrudde da av og vi byttet sim kort. Ingenting virket. Timene gikk, ingen telefon. Vanskelig å ringe de da du ikke har telefon. Kontaktet på facebook, da begynte ting å skje, kundeservice gjennom nettsiden deres er dårlig, mye svake svar der. Kan ikke anbefale dette selskapet.
Når kunder bokstavelig talt opplever problemer fra første minutt er det best å holde seg unna.
Var bare mulig å gi en stjerne. Men Talkmore fortjener ikke den en gang. Opplevd flere ganger at de mener man har brukt mer data enn det som er realiteten. En på kundeservice mente en gang at jeg hadde brukt nesten 3GB data på under ett døgn. Det er feil. Men de nekter å føre tilbake data og starter belaste per Mb en syk pris. Aldri mer Talkmore.
Vi har opplevd at det er store avvik mellom vist forbruk i Talkmore sin APP og det de fakturerer for. Jeg opplevde også feilinformering da jeg ringte for å varsle om at vi ville avslutte familieabonnementett. Da sa kundesenteret at hvis vi sa opp ville vi miste mobilnummererne. Er det et seriøst selskap som påstår sånt tull? Talkmore skal varsle ved 80% oppbrukt datakvote, men gjør det kun første gang. Når man kjøper tilleggsdata får man sjelden tilsendt flere varsler. Dette virker det som de spekulerer i og tjener grovt på. Etter at vi hadde sagt opp og mottok fakturaen var både APP-en og Din Side utilgjengelig, og alle kjøp av tilleggsdata på SMS-er blitt fjernet som gjør det umulig for kunden å dokumentere grunnlaget for klagen. Er det seriøs kundebehandling?
Har prøvd 2-3 ganger å bytte fra Talkmore, men fått knall tilbud fra dem hver gang og forblitt kunde, vært med dem sida 2006. Fin opp hvor man kan følge med på forbruket, bestille tjenester, og gjør det meste via appen! Bra dekning overalt! Anbefales på det sterkeste.
Veldig fin app til å følge med på mitt forbruk og hvilken avtale jeg har. Føler jeg får valuta for pengene med Talkmore.
Jeg opplever til stadighet overfakturering langt over det faktisk beløp. Jeg påpeker stadig om dette. Får aldri noe helt adekvat svar på det å gå igjennom fakturering historikken. Jeg vurderer sterkt å bytte.