Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fin app til å følge med på mitt forbruk og hvilken avtale jeg har. Føler jeg får valuta for pengene med Talkmore.
Jeg opplever til stadighet overfakturering langt over det faktisk beløp. Jeg påpeker stadig om dette. Får aldri noe helt adekvat svar på det å gå igjennom fakturering historikken. Jeg vurderer sterkt å bytte.
Hvis man har litt familie i Norden, så dekker Talkmore de fleste, man kan ringe gratis til. Appen er fin og ryddig. Kundeservicen er professionell og de er omtenksomme.
Talkmore stjeler penger fra kunder, forteller tulll til kunder og gjør kun det motsatte! Betaler for en abonnent ca 1200kr hver måned, noe jeg aldri har gjort før hos en annen leverandør. Og når jeg klager svarer de ikke meg. Kundeservicen deres er meget dårlig i tillegg.
Beste på alt. Vil anbefale det på det sterkeste.
Ble oppringt av en selger som kunne tilby 6mnd med 8gb for 200,- too good to be true? Japp. Overtrekk i hytt og gevær. Gud jeg synes synd på kundebehandlerne deres. Aldri igjen.
Barna hadde Talkmore Fritt. Opplevde flere ganger at Talkmore kun sender varsel til barna ved 80% oppbrukt datakvote. Det medførte flere måneder på rad med regninger på 2-3 tusen kroner heller enn de forventede 7-8 hundre selv om mer-forbruket var marginalt, overskridelser på 3-7 prosent. Det var helt klart at Telenor-eide Talkmore gjorde dette helt bevisst. Utrolig at man ser seg tjent med denne formen for lureri. Hadde tenkt å bytte men så kom de med EU-roaming på Trygg Ung-produktene. Disse er meget bra. Likevel er min opplevelse fortsatt dårlig pga denne ukulturen. Ellers funker Talkmore og appen med familiekontroll meget bra.