Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Abonnementet er bra. Kundeservice helt håpløs. De svarer ikke på chat. Ringer ikke tilbake når man må minde den på å fakturere rett pris. Så ..one call tilbød meg mye bedre pris på mye mer data . Jeg forhandlet prisen på nåværende familie abonnementet ned. Måtte ringe to ganger...i kø tyve min. Ble avbrutt å kundebehandler ringer meg ikke opp. Faktura var lik da den kom ..ringer igjen å får rett fakture. Neste faktura også feil. Chat funket ikke. Per Viderup
Hei, Per! Det høres ut som du har opplevd noen utfordringer med fakturering og tilgjengelighet på kundeservice, og det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at det skal være. Vi beklager virkelig for bryderiet dette har medført, spesielt når det gjelder ventetid og feilfakturering. Vi vil gjerne hjelpe med å rydde opp i dette, så kontakt oss gjerne på chat eller e-post ([email protected]) for videre oppfølging. Takk for din tilbakemelding – den hjelper oss med å bli bedre! Mvh. Halima Talkmore 😊
Hyggelige og flinke medarbeidere og konkurransedyktige priser
Hei Venke! Takk for din tilbakemelding! Det gleder oss at du er fornøyd med våre medarbeidere og prisene vi tilbyr. 😊 Vi jobber kontinuerlig for å holde et konkurransedyktig nivå og gi deg den beste servicen. Mvh. Halima Talkmore
Fikk alt hva jeg lurte på .Veldig fornøyd ..Bra Service
Hei Rhea! Så flott å høre at du er fornøyd og fikk svar på det du lurte på! Vi setter pris på tilbakemeldingen din – takk for at du tok deg tid til å dele den 😊 Mvh. Halima Talkmore
Ringte for å få hjelp med wifien på min telefon. Feilen viste seg å være på min telefon å ikke i abonementet mitt. Men fikk god veiledning å god kyndig hjelp. Og personen var hyggelig å i møte kommende. Ringer gjerne igjen om nødvendig. Takk.
Hei Nina! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Vi setter stor pris på at du deler din opplevelse og håper du tar kontakt igjen om det er noe mer vi kan hjelpe med 😊 Mvh. Halima Talkmore
Hyggelig fyr ,den som jeg snakket med,lett å snakke med og forklare problem,hjelpsom. Har vært kunde i mange år og har ingen klager . Lykke til viderer 😊
Hei Dunja! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte. Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fin dag! 😊🌟 Mvh. Halima Talkmore
Hyggelig operatør i tlf, behjelpelig med problemet.
Hei Olav! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp av vår kundebehandler! Takk for at du deler din positive opplevelse. 😊 Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med! Mvh. Halima Talkmore
Blir oppringt av telefonselgere døgnet rundt. Disse guttene gir et ekstremt dårlig inntrykk av merkevaren deres. Påtrengende og insisterende mener de at jeg skal høre på et tilfeldig dørsalg. Om jeg noen gang skal bytte leverandør, kommer jeg ikke til å velge Talkmore på grunn av disse oppringningene.
Hei Jakob! Det er kjedelig å høre at du har hatt såpass negative opplevelser i kontakt med våre selgere, slik skal det absolutt ikke være og jeg har full forståelse for frustrasjonen. Kunne du sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal jeg gjøre mitt beste for å finne en løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.