Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med servicen jeg fikk i dag. Jeg betaler gjerne mer for abonnementet dersom servicen er god👌
Heisann Scu! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og omtale! Det er fantastisk å høre at du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. :-) Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Har vert kunde siden Juli 2011 og kommer nok til og ver kunde i mangen år til :) stor fornøyd.
Heisann Joachim, Dette var jo utrolig hyggelig å høre! Det bare helt fantastisk at du har vært kunde i så mange år og at du har vært godt fornøyd. Vi skal fortsette den gode jobben for at du skal forbli minst like fornøyd i lang tid fremover :-) Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Var hyggelig kundebandler,fikk god hjelp.Anbefales
Heisann Synøve! Vi er utrolig stolte over våre kundebehandlere, og da er det så gøy å se at dette gjenspeiler seg hos deg! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. :-) Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Vi er veldig fornøyd med Talkmore,om du kontakter dem er de alltid hyggelig å hjelpsom.For vår del er prisene helt ok👍
Hei Søster! Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg.Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! 💛 Mvh. Halima
Veldig fornøyd med svar og hjelp på min henvendelse.Kjempehyggelig kundeservice.
Hei Meliha! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Raskt svar hos kundeservice og det jeg spurte om fikk jeg svar på kjapt 👍
Hei Vidar, Så fantastisk gøy å høre! Det er akkurat sånn det skal være. Jeg er så glad vi har gode kunder som deg hos oss. Takk for fine ord. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
De lurer deg med data. Har hatt Talkmore to ganger, og begge gangene mente de jeg hadde brukt opp dataen min etter en, en og en halv uke. Ene gangen stod simkortet i en Nokia 100 uten hele tiden, Nokia 100 har ikke datatilgang what so ever, og når jeg konfronterte de med det var plutselig dataen tilbake dagen etter.
Hei Bjørn, Takk for at du deler din opplevelse med oss! Det er leit å høre at du opplever det slik. Vi har ikke innsikt i å kunne spore hvordan mobildataen brukes. På er generelt grunnlag kan vi forklare hvordan forbruk fungerer. Det er ikke vi som lager forbruket, men det registreres direkte fra sim kortet. Noen apper oppdateres automatisk via mobildata, men dette kan du slå av under innstillingene på telefonen.Dersom dekningen på mobildata er sterkere enn wifi nettet vil telefonen automatisk bruke fra mobildata, som ofte fører til et høyere forbruk enn man vanligvis har. Derfor anbefaler vi å skru av mobildata helt når man ikke bruker det for å unngå at telefonen bruker det i stedet for wifi. Du kan se hvor mye de forskjellige appene bruker under innstillinger på telefonen. Dersom du har spørsmål eller trenger ytterligere informasjon kan du ta kontakt med oss på [email protected]. Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima