Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Mobil
2.3
594 verifiserte omtaler

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
594 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Forferdelig
Telenor Mobil er rangert
#12 av 13 mobiloperatører
33%
Dårlig
33% anbefaler Telenor Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 594 omtaler om Telenor Mobil

FILTRER OMTALER
126
54
80
75
259
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Jeg kan trygt si at du ikke får det du skal for pengene her

Omtale av  Frank

Jeg kan trygt si at du ikke får det du skal for pengene her, både i mengde GB, hastighet osv. Jeg hadde mobil og mobilt bredband. Mobilregningen var på ca 1500-2000 swap, flexi. den var nede på 1200 da jeg var uten mobil en måned. Det mobile bredbåndet fikk jeg bestilt noe som tok lang tid, slik at jeg gikk i butikk for å hente ut ett og sende tilbake det andre når det ankom. Det andre ble sendt tilbake, men jeg måtte fortsatt betale for begge to og fikk beskjed om at det skulle bli tilbake betalt eller slettet når andre regninger kom. Fikk vell en sum på 5-6 tusen på 1 måned og ingenting ble slettet/tilbakebetalt. SKAL ALDRI BRUKE TELENOR MER!

Alt jeg trenger

Omtale av  Fredrik

Det er ingen abonnement som kan måle seg med Telenor. Best dekning, pluss at jeg får både rollover OG Music Freedom, som jeg gjør at jeg sparer MYE data. Jeg har også veldig god erfaring med kundeservice både i butikk og på nett.

Dyrt men bra!

Omtale av  Svan

Jeg synes det er dyrt, men er også veldig fornøyd med service og app.

Dyrt og dårligere dekning enn hva de reklamerer med

Omtale av  August C

Sammenlignet med andre abonnement er Telenor Yng 6GB dyrt. Opplever også at jeg av og til har dårlig dekning, selv om jeg bor midt i Tromsø sentrum. Ellers et helt ok abonnement.

Tenker bare profitt

Omtale av  Mikkel

Lei av å bli byttet fra abonnement til abonnement for dårligere avtaler og dyrere pris. Originalt hadde jeg 4gb for 249 kroner, men jeg ble tvangsflyttet til 5gb for 399kr etter et halvt år da abonnementet jeg hadde ble fjernet. Kvalmt og jeg byttet så ned til 2gb for 249 og føler meg snytt for 3gb. Veldig kraftig nedgradering etter min mening. Sånn jeg opplever det og min erfaring med dårlig kundeservice angående bredbånd så er jeg rett og slett dritt lei Telenor. De tenker bare på penger og gir ingenting tilbake.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig kundeservice

Omtale av  Adrian

Dårlig kundeservice og altfor dyre abonnement iforhold til den faste prisen dei oppgir.

Bytt abonnement hvis du er misfornøyd!

Omtale av  Gry S

Bra dekning her på Vestlandet. Savner tilbud på nye telefoner, tilbud GODE tilbud fra de! Er helt greit abonnement til 299,- med 3 GB data. Kan ringe og sende så mye meld man vil på dette abonnementet, dette opplyste de ikke mamma om, når hun fikk mobil. Fikk et abonnement til 449,- kr i mnd hun, som pensjonist?. Har gjort det om til 249,-, etter en telefonsamtale med Telenor. Pensjonister trenger ikke et så dyrt abonnement! Følg med på de forskjellige abonnementene de har, og bytt selv!!!

Ikke fornøyd

Omtale av  Tonje V. E

Byttet til telenor og angrer. Dårlig dekning, Dyreste abonnement jeg har hatt, ble lovet en fast sum, men det er alltid over. Ble oppringt av en selger og jeg var dum og byttet. Ikke mere Telenor for min del. Datteren min hadde ett abonnement som fikk påfylling av 4g automatisk. Ikke bra. Måtte inn i innstillinger og forandre det da jeg ble obs på det. Heldigvis bytta nå!

Kan ikke ha abonnement pga bet.anmrk.

Omtale av  Ole C. N

Må ha kontantkort da jeg har fått bet.anm.mrk.så. det er et dårlig alternativ til et abonnement som jeg ikke får lov til å være med på en bedre løsning på dette området mobilbruk som er nødvendige hjelpemidler da jeg jobber hjemmefra som selvstendig næringsdrivende for mitt eget firma.

Bad customer service. No good offer for actual clients

Omtale av  Guille

Customer services don't help. they send you to call another number that charges like 25kr x min! crazy. Ive tried to buy a new phone with them. they didn't give me s...t I only use them because the coverage in my area is bad with telia and ice.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Egenrådig, elendig på reparasjoner

Omtale av  Bjørn F. G

Min Sony er inne for fjerde gang, de tre siste vedlagt bilder av feil/feilmeldinger. Verkstedet anbefalte heving, sTjelemor nekter

Ren svindel

Omtale av  Trine

Ikke rart disse tjener penger, sånn som de stjeler fra folk. Skulle ha abonnement med 4gb i mnd for 449 per mnd. Spurte hva som skjer etter jeg går tom for GB? Han svarte at det ikke kom noen ekstra kostnader, og at jeg selv måtte sende en sms får at det skulle koste. Endte med 4000 kr på 2 måneder... Dårlig kundeservice MAFIA virksomhet

Verdens dårligste forsikring jeg har vert borti

Omtale av  Rosineide S

Forstår hele konseptet med swap og positivt for de som har en tendens til å ødlegge tlf fort men samarbeidet med brightstar forsikring. Er helt absurd. Først tar de hundrevis av år før du får en ny tlf, så glemmer de å si ifra at telefonen er kommet frem i posten. Og når jeg endelig har fått henta telefonen så er skjermen perfekt, men telefonen slår seg av hele tiden sånn helt uten videre og noen ganger er det umulig å bruke den. Kundeservicen er og forferdelig, umulig å få hjelp med noe.

Marerittet med Telenor startet med Swap og forsikring

Omtale av  Cathrine

Marerittet med Telenor startet med Swap og forsikring. De startet etter et par mnd å fakturere både dobbelt og trippelt. Det ble mange telefoner fram og tilbake. Da et år hadde gått, gledet vi oss til å swappe inn Samsung galaxy s8 til s9. Vi gjorde alt riktig, tømte tlf, og sendte de inn, de hadde ligget i deksel hele tiden så de var så og si feilfrie. Telenor fortsatte likevel å fakturere oss for den ene s8-mobilen. Etter mange og lange tlfsamtaler og svada, fikk jeg endelig svar etter ca 4 mnd hva problemet er. Jo, de kan ikke finne telefonen, og fakturerer oss for en Swapavtale vi ikke har. Så nå må vi betale flere tusen for en mobil vi ikke har. Vi måtte også benytte oss av forsikringen da barnet vårt knuste tlf. Da fikk vi en ny tlf som ikke passet i dekselet el laderen. Nye svadasvar og samtaler. Dagene gikk, for Telenor sender ikke ut ekstrautstyr som lader. Dessuten var det jo den samme tlf iflg de. Da kom truslene om at jeg måtte betale 2500 kr i bot for ikke å sende inn den knuste tlf. Vi bor langt unna en forhandler. Jeg forklarte at vi må jo få overføre data til ny tlf og tømme den gamle først. Da viste deg seg at de hadde sendt en modell fra 2016, og ikke 2017 som var den opprinnelige tlf. Styr unna Telenor, forsikring og Swap, det er bare svindel! Lurer fælt hvem som har den forsvunne mobilen, for den er sendt.

Bare tull

Omtale av  Kjetil H

Vært kunde her lenge, men har nettopp funnet ut at jeg har blitt overfakturert datapakker som ikke har blitt bestilt av meg, dette har skjedd over flere måneder, som jeg fikk refundert. Men dette er tredje gangen det skjer ett flere telefonsamtaler og mailer. Da var mitt 11 års lange kundeforhold ferdig.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

HELT topp. God SERVICE, gode produkter

Omtale av  Thor O. H

Telenor er det beste mobilselskapet med de beste produktene. Best service til langt på kveld.

Telenor Mobil

Har tilegnet profilen
Telenor Mobil deltar på Bytt.no

Telenor Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Mobil besvarer ikke omtaler

Telenor Mobil har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Mobil henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Mobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR