Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Mobil
2.3
594 verifiserte omtaler

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
594 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Forferdelig
Telenor Mobil er rangert
#12 av 13 mobiloperatører
33%
Dårlig
33% anbefaler Telenor Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 594 omtaler om Telenor Mobil

FILTRER OMTALER
126
54
80
75
259
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra for mitt bruk

Omtale av  Pål

Telenor er kanskje dyrt, men jeg betaler gjerne for kvalitet. Er fornøyd med kundeservice og familie bonus som jeg får på mine 3 mobilabonnement samt at jeg har fiber Internett levert av Telenor

For dyrt

Omtale av  Mette

Bra mobilabonnement, men for dyrt sammenliknet med andre på markedet.

100 % svindel

Omtale av  Bjørn

Jeg byttet til Telenor, vel vitende om at 249,-/mnd. for 1GB er blant de aller dyreste, etter å ha vært plaget med spam-anrop fra utlandet (+61 m.m.) da Telenors selger sa at hos dem var det mulig å blokkere innkommende anrop fra utlandet utenfor Europa. Dette viste seg imidlertid å ikke stemme. Jeg spurte også selger om Tvilling-SIM var inkludert i prisen, og han opplyste hva det normalt koster, men sa at jeg skulle få det inkludert i prisen. På bakgrunn av disse to løftene valgte jeg å prøve Telenor. På min første faktura viste det seg at jeg likevel måtte betale for Tvilling-SIM, i tillegg til kr. 187,50 for etablering av tjenesten. Den sperren som jeg var lovet, kunne en hyggelig dame i kundeservice (som forøvrig er prisverdig lett å få tak i) bekrefte at ikke var mulig. I tillegg var jeg ilagt kr. 59,- i gebyr for papirfaktur, som jeg aldri hadde bedt om. Telenor opplyser at de alltid sender 1. faktura på papir med gebyr. Andre aktører lar deg enten velge fra dag en, eller sender 1. faktura på papir, men da gebyrfritt. Etter å ha blitt rundlurt av Telenor byttet jeg umiddelbart til en annen operatør, og la inn klage på abonnement/faktura. Det gjenstår å se hvor langt jeg kommer i dialog med Telenor, men jeg sender om nødvendig saken videre til Forbrukerombudsmannen eller Politiet, da jeg er blitt regelrett svindlet. Telenors selger har aktivt løyet og villedet meg til å bytte til dem, og Telenor har ikke holdt noe av det de har lovet. Jeg har med tiden vært innom en rekke operatører, og mindre seriøs aktør enn Telenor skal man lete lenge etter og likevel ikke finne. Jeg unner ikke engang min verste fiende å bytte til Telenor!

Godkjent, men litt dyr

Omtale av  Sigurd H. M

Hadde ett fint år men det ble mye dyrere når det året var godt, men blir i Telenor.

Dyrt, pålitelig og god dekning.

Omtale av  Eivind

Abonnementet virker å være dyrt ift andre operatører. Telefoner til andre land i EU blir fort kostbare.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Rot og dyrt

Omtale av  Arne

Styrken til Telenor er vel dekning. Og det er det. Har vært i Telenor i 5 å, og de har Elendig kundeoppfølging. Ikke nok med høye priser, men de skrur opp prisene enda mer uten hverken varsel eller hint. Og å rette opp dette er ikke så viktig.

Lureri rett og slett

Omtale av  Jens

Regningen ble aldri på det man er forespeilet, masse skjulte kostnadsrekna og bare tull.

Dårlig kvalitet

Omtale av  Grete B

Etter gjentatte klager og forsøk på reparasjoner av dekningen blir telefonsamtalene ofte avbrutt, dvs den jeg snakker med, blir borte i korte eller lengre perioder. Dette skjer flere ganger under hver telefonsamtale når jeg ringer hjemmefra. Midt opp i det hele fikk jeg, på tross av at jeg har autogiro i nettbanken, papirfaktura pga endring i abonnementet, og dette kostet ekstra. Veldig irriterende når dekningen er så dårlig. Og dette kunne ikke gjøres noe ved.

God dekning, men for dyrt i forhold til kun 2 GB

Omtale av  Elin

Bra mobildekning og god service! Jeg hadde et bedre abonnement før som var både billigere og hadde mer GB. Det er jeg ikke så fornøyd med, ellers er jeg veldig fornøyd med telenor.

Arrogant

Omtale av  Stig

Mange av operatørene fremstår som svært arrogante, lite kundevennlige, lite serviceminded mht å f.eks finne andre abonnement, som kan være billigere.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Datapakke Telenor

Omtale av  Knil

Bra dekning, altfor høy pris. Burde inkludert mer data på sine abonnement.

Aldri hatt noe problem med telenor.

Omtale av  Janne

Utmerket selskap og jeg, en trofast kunde. Jeg kunne også ønske at det fantes et annet abonnementet for de som er 50+ ikke bare ungdom og unge. Gjerne med 1GB osv.

God service og god tjeneste

Omtale av  Thor

Stabilt som bare det, med kun en litt dårlig app-opplevelse å klage på, samt BankID på mobil og kostnaden der. Ubegrenset strømming av musikk benytter jeg meg meget mye av.

Dyrt men ok hastighet og dekning.

Omtale av  August

Kunne vært billigere!!! Det meste er bra, kundeservice, ryddig og enkel app

Misfornøyd med ikke overførbare GB. God dekning

Omtale av  Mormor

God dekning - særlig i utlandet.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Flisespikkeri

Omtale av  Poppe

Har bare en ting jeg er misfornøyd med å det er swap. Jeg har ikke nok penger til å kjøpe telefonen jeg ønsker kontant å blir da tvunget til å kjøpe den med en swapavtale. Bedre hos onecall der man kan velge kontant-12mnd-24mnd eller 36mnd nedbetaling uten bindingstid på abonnement. Må få frem at dekningen er super hos Telenor å har til dags dato aldri hatt et problem med kundeservicen.

Telenor Mobil

Har tilegnet profilen
Telenor Mobil deltar på Bytt.no

Telenor Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Mobil besvarer ikke omtaler

Telenor Mobil har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Mobil henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Mobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR