Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har nylig byttet til Telenor etter å ha vært teliakunde i mange år. Har kun byttet fordi jeg får det gratis av jobben. Merker markant forskjell i dekning. Har ikke hatt sånne problemer med Telia. Får jeg null 4g på hytta kommer jeg til å be jobben om å få lov til å gå tilbake til Telia.
Når begynte dere å fakturere bankID. Kan ikke se jeg har mottatt noen beskjed om dette.
Har swap, og det er første og siste gang, det er utrolig dyrt, valgte en dyr telefon, men abonnement prisene til telenor er fryktelig høye, så skrev en mail kundeservice om hvor mye jeg har igjen på nedbetalingen, men fikk ikke svar på det jeg lurte, så kontaktet chatten til dem og fikk skrevet med en annen som kunne svare meg på det jeg lurte på.
Jeg har byttet abonnement pga Telenor for dyrt og lite flexible. Men jeg vil ha tilbake bildene Telenor har tvangslastet opp til min sky. Prøver å laste dem ned på en pc... Men komplett umulig å få lagre egne bilder på et annet område enn i min sky... ? Hvorfor ? Skal Telenor tvinge folk til å beholde et Telenorabonnement i redsel for å miste bilder??? Dette er hårreisende... Når jeg prøver å google hvordan laste ned bildene er alle treffene jeg får fra Telenor og de beskriver kun hvordan man kan opprette Min Sky på sin egen telefon... Noe som jeg virkelig ikke vil ha... Rubb og stubb blir jo lastet opp og du har ingen redigeringsmulighet og heller ikke mulighet for å laste ned dine egne bilder den dagen du ikke lengre ønsker å benytte Telenors tjenester.....
Kan bli mye bedre på bris og ikke alle er like opptatt av nye ting til enhver tid.
de har alltid god service. Ved regninger "som forsvinner" har de alltid forståelse og gir ekstra frist. De gir alltid beskjed når noe skal fixes. Beste selskap som er (har prøvd mye andre både i inn og utland, Ja du kan få billigere, men er noe feil, ja så har de som regel crappy service).
Lureri! Fått helt annet jeg vært lovt. I sted på 299 kr regning fått 508 kr, håper hun som ringt dukker opp.
Veldig bra dekning, men det er ganske dyrt, er ikke verdt det å bruke de egentlig, ICE og Komplett mobil er like bra og billigere.
Utrolig god kundeservice, vært i kontakt med dem flere ganger, og får alltid god hjelp. God dekning rundt hele landet, også hode utenriksavtaler!
Skulle gå fra Komplett mobil (nå Ice) til telenor. Ble lovet på telefon at jeg og mine barn skulle få 1 GB abonnement til hhv 199/149 kr per måned. Etter jeg ble kunde ble jeg oppmerksom på at jeg skulle betale 249/199 kr per mnd. Kontaktet kundeservice, og de informerte om at prisene var absolutte, og den prisen jeg hadde fått i utgangspunktet ikke gjaldt. En useriøs representant har gjort sitt til at vi igjen skal bytte mobil leverandør. Bortsett fra det skal de ha skryt for rask og profesjonell kundeservice mtp andre spørsmål og portering.
Stoler på dette. Fakturaene kommer i posten. Veldig bra med dette over år.
Måtte registrere mange persondetaljer, f.nr og lignende for å kunne få greie på en pris via chatten! Dyrt og dårlig. Ice, here I come
Har alltid fått den hjelp vi trengte, høflig og positive personale.
Et selskap jeg pga både pris og kundebehandling skal holde meg så langt unna som overhode mulig!
Suveren dekning og relativt greit å holde oversikten over utgiftene. Det som kommer litt "skjult" er kostnadene for spesialnummer til banker osv. Har opplevd at kundeservice har vært noe "aggressiv" når jeg ikke forstod utgiftspostene.
Telenor har null respekt for kunden. Ikke stol på noen av fakturaene deres. Ei heller avtaler du gjør gjennom kundeservice. Telenor vil garantert miste mange kunder i fremtiden med slik kundebehandling som de utøver nå om dagen. Jeg er nærmest sjokkert og vil fraråde på det sterkeste å binde seg opp mot Telenor!