Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alt er bra har bare gode opplevelser med Telenor, kommer ikke til å bytte uansett....
jeg kjøpte en mobil tlf av dere.. Angret på kjøpet føre 14 dager. Dere gikk imot det. Dere på stod att tlf var brukt(ripe i glasset) Dere forlangte betaling for den og jeg nekta. saken Gikk til innkaso. Jeg kontakta forbruker rådet og vant saken. Ingen unnskyldninger fra dere-
Dekning har blitt dårligere enkelte steder.
Bra dekning, tilbyr deg nytt og forbedret abonnement ut ifra dine behov
Tjenestene er bra! Prisen kunne vært mer konkurransedyktig, men en sikker tjeneste koster selvfølgelig mer enn en som ikke funker.
Inngikk avtale om et bra abonnement for mitt mobil og databruk, men da med binding i 12 mnd. Men operatør hos Telenor har ikke lagt dette inn i systemet, og jeg fikk ikke tilbudet som avtalt da jeg tok kontakt igjen og etterlyste dette, det var gått ut. Ergo så er jeg nå "gisseltatt" og låst med et drittabonnement som jeg ikke ønsket meg, mye bedre tilbud å hente hos andre leverandører. Jeg vil umiddelbart bytte til annet selskap når dette er gått ut. Er ikke fornøyd med Telenor (Djuice) i det hele tatt...
Har alltid fullt utslag her jeg bor(3350 Prestfoss)
Rask til å sende faktura, mindre hast når kunden har problemer, passer vel best i Usbekistans kultur.
Ringer kundeservice for å høre om utbygging for bedre dekning og får beskjed om å bytte selskap, Er det god service ?
Det har ikke vært noen problemer med min bruk av tjenester fra Telenor.
God kundeservice, bra oppfølging ved feil. Svarer på FB på problem kundene har. Best dekning i Norge!
men kan bli bedre der det ennå ikke er dekning. For de bebodde stedene finnes ennå.
Elendig dekning på mobil og mobilt bredbånd. Ved spørsmål møter en hyggelige 1-linje som sier de skal viderebringe mitt problem med dårlig dekning, men ingen tilbakemeldinger, purrer på, igjen er det nesten overhyggelige personer med dårlig kompetanse på området., denne gang svar, (som du ikke kan svare på) om at det dessverre er dårlig dekning der jeg bor, (noe jeg vet) og som ikke var i mitt spørsmål. 1-linje gir også tips om antenne, innstillinger etc som (ved senere sjekk) viser seg ikke å stemme med det som skulle være riktige innstillinger. Telenor, skjerp dere. Gikk forøvrig over til Hello pga behandlingen.
Ja, jeg er veldig fornøyd med Telenor mobil. Jeg har ikke andre operatører å sammenligne med, siden jeg alltid har brukt Telenor, men jeg har venner som har klaget over andre operatører. Det går på pris og dekning. Jeg bruker telefonen svært lite altså...