Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Inngikk avtale om et bra abonnement for mitt mobil og databruk, men da med binding i 12 mnd. Men operatør hos Telenor har ikke lagt dette inn i systemet, og jeg fikk ikke tilbudet som avtalt da jeg tok kontakt igjen og etterlyste dette, det var gått ut. Ergo så er jeg nå "gisseltatt" og låst med et drittabonnement som jeg ikke ønsket meg, mye bedre tilbud å hente hos andre leverandører. Jeg vil umiddelbart bytte til annet selskap når dette er gått ut. Er ikke fornøyd med Telenor (Djuice) i det hele tatt...
Har alltid fullt utslag her jeg bor(3350 Prestfoss)
Rask til å sende faktura, mindre hast når kunden har problemer, passer vel best i Usbekistans kultur.
Ringer kundeservice for å høre om utbygging for bedre dekning og får beskjed om å bytte selskap, Er det god service ?
Det har ikke vært noen problemer med min bruk av tjenester fra Telenor.
God kundeservice, bra oppfølging ved feil. Svarer på FB på problem kundene har. Best dekning i Norge!