Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Funker som det skal, har ingen problemer. Er bare til de grader dyrt for tiden og de skrur opp prisene litt og litt.
De nekter å si opp abonnementet til min døde far. Andre instanser har ikke hatt dette problemet. Men telenor SKAL ha pengene sine tydeligvis. Død er intet hinder i den sammenheng.. Må betale minst to ekstra regninger mens vi venter på skifteattest...
Som bosatt i finnmark, så er jeg avhengig av stabilt nettverk, her er Telenor absolutt best, så liker jeg de ekstra tjenestene man får med i abonnementet. Blant annet Min Sky (Ubegrenset lagring), Se hvem som ringer, å sikkerheten. Du får det du har behov for, er de billigst? Absolutt ikke. Men det er ikke derfor vi benytter dem, det er for stabiliteten å tilgjengeligheten. Men det trekkes en stjerne for at de kunne vært litt mer konkurransedyktig på prisene på tjenestene de tilbyr. Men er ellers godt fornøyd med de som operatør.
Prisene bare øker, de ligger høyt over sine konkurenter.. også de som kan skilte med samme dekning
Super dekning, rask fart og alltid stabilt. Man får det man betaler for.
Bra kundeservice, de svarer innen kort tid eller du blir ringt opp igjen!
Gode tjenester, men er bedriftskunde 150+ abbonementer.
Forhåndsfakturerer, selv for mobilnummer som porteres før periode de fakturerer for er påbegynt. Helt uhørt.
Bra kundesrvice, men gar altfor høye priser og få abonnement å velge mellom.
God dekning, god servis. Desverre alt for dyrt hvis man skal ha litt data mengde. Ellers ikke noe å klage på etter mine 28 år som kunde hos Telenors.
For dyrt. Hjemmesiden er for komplisert for bruker
For dyrt i forhold til andre selskap. Ned i pris.
Selger ringer meg opp og gir meg en pris for å bytte mobil til dem, får abonnementet også står prisen på abonnentet nesten dobbelt av det den skulle være, de fakturer også for de 2 første månedene på første regning, som er litt unødvendig og dyrt, men greit for såvidt hvis mann har råd til det, men å si til kunden at du får prisen på 229 også bare sette prisen til 379 fra første regning uten å si noe, og så når jeg ringer inn så vet de ikke hvorfor, ingen kan hjelpe, får ikke snakke med noen høyere opp i systemet enn en selger fordi de tydeligvis ikke har verken ledere eller sjefer på jobb tilstedet viser bare hvor useriøse de er.. de tat jo til og med opp samtalene, men neeeida de kan ikke brukes til å bekrefte det som er sagt mellom kunde og selger, de skal kun gå til å "lære opp" chatbotten deres.
Kundeservice er et begrep Telenor ikke vet betydningen av. Look it up går ikke videre herfra pga dårlige omtaler
Bra kundeservice. Lett å kommunisere med. Vært kunde i over 20 år
Raske å svare på tlf. Ringer å får Gode avtaler. Stabilt nett og aldri problem