Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg vet at mitt abonnement er for dyrt. Jeg jobber for tiden i Egypt, og betaler for mye på utenlandssamtaler. Jeg kan med stor sannsynlighet redusere min databruk til ca. 25GB pr måned
Må være Norges desidert dyreste mobilabonnement. Hele familien har denne og prisene endrer seg stadig uten forvarsel. Svisj, så er det plutselig littegranne dyrere enn sist…. Dekning? Tja. Middels vil jeg si. Reiser land og Strand og kan ikke si jeg er imponert. Hverken med 5g, 4g eller 3G. Fremdeles mange steder med forferdelig dårlig dekning, selv i en av Norges største byer.
Som tittelen sier. Alt for dyrt sammenlignet med andre operatører.
Jeg synes abonemange er altfor dyrt .ønsker et billigere abonemange
Har god dekning, men er fryktelig dyrt. Blir belastet forsikringer jeg aldri har bestilt.
Veldig dyrt, ofte problemer med dårlig dekning. Veldig vanskelig å spare penger med et så dyrt abbonement. Prøvde å få egne simkortet til barna i abonnementet men dette ble altsa for dyrt.
Grei dekning vinglende kundeservice. Stive priser og stadig dyrere på alt også e mail
Bare gode erfaringer. Best på kundeservice, suveren dekning og veldig stabilt. Litt stiv pris, men man får iallfall det man betaler for.
Sa opp abonnementet mitt for 6mnd siden pga jeg syntes tjenestene var for dyre sammenlignet med andre leverandører. Etter dette har jeg fått regninger hver mnd og også måttet ringe for å si opp like mange ganger, hver gang jeg ringer får jeg beskjed om at alt skal være i orden. Kundeservice er veldig hyggelige, men det hjelper jo svært lite når problemet aldri løser seg….. svært skuffende fra en av landets største leverandører..
Det er det værste jeg har hørt og hva i alle dager! Jeg kan ikke være kunde hos noe så korrupt og jeg vil nesten kalle det tvilsom business. Dette burde vært hovedoppslag i VG. Dere suger jo kr ut av folk, hva faan et vitsen?? Dere har jo misforstått helt dette med god forettningskikk og NÅ ble jeg skremt. VIRKRLIG!!! Jesus
Har god erfaring med Telenor, men, syns de har alt for høy pris i forhold til konkurrenter.
Kommer aldri lett i kontakt med dere! Kontakter på grunn av skyhøye regninger de siste 3 måned.
Telenor har blitt stor, arrogant og dyrest av alle. For noen mnd. siden hadde en gjennomgang med Telenor servicetelefon bedrift der jeg sa opp 9 datakort og flyttet 5 telefon.nr. til en annen bedrift. 6 måneder senere så fortsetter de fortsatte å fakturere for datakortene, de har lagt på forsikring som jeg IKKE hadde bestilt. i tillegge til at prisen på det gjenværende telefon nr. nesten doblet seg. Har kuttet ut Telenor Bedrift fra i dag av. De oppleves som svindel. or og a
automatiske flytte til dyrere abonoment, også automatisk abonerer på tjenester jeg ikke er interesert i og betaler ekstra på grunn av at disse tjenestene pleide å være inkludert i abonomentet.
Telenor driver på en meget utspekulert måte. etter en stund blir man flyttet over på "nye" og dyrere abonnement. Heller ikke mulig å kontakte kundeservice på mail. Kort sakt de driver svert kritikkverdig behandling av trofaste kunder.
En av de dyreste tv internett pakkene 899+599 internett og t-we. Og antagelig norges dårligste kundeservice. Oppdaterer ikke tv antennen før kunden klager og hastighet 200= 9.4 mbps. Veldig dyrt mobilabonnementet når man ikke fjerner sikkerhetspakkene deres.