Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Web siden jeg blir sendt til lar meg ikke melde skade av sony xperia 10 IV mobilen min. Dette er den siste dråpen for meg, og når jeg har nedbetalt telefonen så skall jeg bytte abonnement. Telenor har allerede kutta kobber bredbånd hos meg som dreiv meg til å bytte til altibox, og jeg har hatt andre uheldige opplevelser med dem tidligere.
Dyrt og dårlig. Billigere å bedre hos andre mobiloperatører. Dyrest sammen med konkurrenten Telia.
Dere driver og sender fakturaer til inkasso for swap avtale til min døde mor. Som døde i september 2023. Jeg RINGTE dere i september og fortalte at hun var død. Dere sa det var to ubetalte fakturaer. Og at alt var i orden etter det. De betalte jeg. Så kom det flere og jeg betalte fordi jeg trodde det var noe dere hadde glemt, men de fortsetter å komme. Når jeg ringte i dag trodde jeg dere tulla. Hun må betale swap, vet ikke om jeg skal le eller.... Det er en stor skam. Det finnes ikke noe igjen etter min mor. Ingen midler eller verdier. Så dere mener at fordi hun har barn så skal de fortsette å betale på hennes swap. Det er ikke mulig, hun er død. Makan til oppførsel fra dere. Ja jeg er sint, fly for... egentlig.
De gir rabatt til ungdommer. Men ikke til eldre som har vært kunder et lang liv. De er dessuten alt for dyre på samtlige abonnementer. Utrolig nok har de kunder, sannsynligvis for det meste eldre mennesker som fortsatt tror at Telenor vil dem vel.
Dyrere enn alle alltid, fordi de har dels monopol på fiber. Også fordi de argumenterer for at de for gratis nett ved strømbrudd, burde vært likt for alle operatører spør du meg… Ellers kjempefornøyd med varene de leverer, de tilsvarer terningskast 5, men prisene terningkast 2. Derfor er ikke lenger Telenor for alle, dessverre. Har vært totalkunde hos dem i alle år, men av egen sløvhet. Nå har jeg under halv pris på både fiber og mobil
Jeg vet at mitt abonnement er for dyrt. Jeg jobber for tiden i Egypt, og betaler for mye på utenlandssamtaler. Jeg kan med stor sannsynlighet redusere min databruk til ca. 25GB pr måned
Må være Norges desidert dyreste mobilabonnement. Hele familien har denne og prisene endrer seg stadig uten forvarsel. Svisj, så er det plutselig littegranne dyrere enn sist…. Dekning? Tja. Middels vil jeg si. Reiser land og Strand og kan ikke si jeg er imponert. Hverken med 5g, 4g eller 3G. Fremdeles mange steder med forferdelig dårlig dekning, selv i en av Norges største byer.
Som tittelen sier. Alt for dyrt sammenlignet med andre operatører.
Jeg synes abonemange er altfor dyrt .ønsker et billigere abonemange
Har god dekning, men er fryktelig dyrt. Blir belastet forsikringer jeg aldri har bestilt.
Veldig dyrt, ofte problemer med dårlig dekning. Veldig vanskelig å spare penger med et så dyrt abbonement. Prøvde å få egne simkortet til barna i abonnementet men dette ble altsa for dyrt.
Grei dekning vinglende kundeservice. Stive priser og stadig dyrere på alt også e mail
Bare gode erfaringer. Best på kundeservice, suveren dekning og veldig stabilt. Litt stiv pris, men man får iallfall det man betaler for.
Sa opp abonnementet mitt for 6mnd siden pga jeg syntes tjenestene var for dyre sammenlignet med andre leverandører. Etter dette har jeg fått regninger hver mnd og også måttet ringe for å si opp like mange ganger, hver gang jeg ringer får jeg beskjed om at alt skal være i orden. Kundeservice er veldig hyggelige, men det hjelper jo svært lite når problemet aldri løser seg….. svært skuffende fra en av landets største leverandører..
Det er det værste jeg har hørt og hva i alle dager! Jeg kan ikke være kunde hos noe så korrupt og jeg vil nesten kalle det tvilsom business. Dette burde vært hovedoppslag i VG. Dere suger jo kr ut av folk, hva faan et vitsen?? Dere har jo misforstått helt dette med god forettningskikk og NÅ ble jeg skremt. VIRKRLIG!!! Jesus
Har god erfaring med Telenor, men, syns de har alt for høy pris i forhold til konkurrenter.