Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg byttet til Telenor etter kontakt med en selger over telefon. Dette skulle skje i den "lille" uka før påske. Ettersom jeg er i en husbygge prosess la jeg betydelig vekt på at det eneste som var viktig var at jeg ikke ble sittende uten telefon. Og jeg forhørte meg om aktivering av sim og at dette ikke skulle forårsake noe trøbbel nå som det var påske osv. Jeg ble forsikret gang på gang at dette var helt under kontrol. Jeg fikk sim og dato for overføring av mobilabonnement. Og dette skulle skje på tirsdagen før påske. Dette skjedde ikke og jeg tok kontakt med Telenor kundeservice på net via pc siden telefon ikke virket. De lovte og ordne dette slik at jeg ikke ble uten telefon hele påsken, og bad meg kontakte dem dagen som følget, onsdag før skjærtorsdag. Vedkommende som kunne fikse aktiveringen var ikke til stede dagen etter, jeg fikk samme beskjed. Altså kontakt kundeservice igjen neste dag på et bestemt tidspunkt. Jeg gjorde det og igjen ingen kunne hjelpe meg. Jeg kunne ikke tro at systemet ikke hadde en måte jeg kunne aktivere sim på uten og få direkte hjelp av en kar hos Telenor. Jeg fant 2 andre mulighete for aktivering av sim, #1 var aktivering via min side på telenor sin webside. Der kom jeg ikke inn for en måtte ha aktiverings kode på sms, noe som var umulig da jeg var uten telefon... Samme gjaldt for valg #2 som var Telenor sin app på telefonen, som også trengte aktivering med operasjonell telefon... Telenor sin kundeservice fortsatte og lyve til meg og si at jeg skulle kontakte dem dagen etter.. Helt til lørdag, da fikk jeg beskjed om at "sorry, han som kan hjelpe deg komme ikke før tirsdag.." Aldri sett eller hørt om noe så patetisk dårlig, på så mange nivåer at jeg klarer ikke og utrykke meg skikkelig.. Er enda litt i sjokk. Ville ikke anbefalt.. De er også dyrere enn sine konkurrenter på alt.
Fantastisk kundeservice, fantastisk dekning og alt er bare helt amazing. Bortsett fra pris, men er verdt det.
Ingen hjelp å få! Svikter totalt. Dårlig kundebehandling. Bytter selskap snarest!
Abonnementet er billig i seg selv. men alt man skal gjøre fra bruk av sms/mms til mobildata koster penger, slik at i slutten av måneden blir det over dobbelt pris på opprinnelig abonnementpris. SKUFFET !!!
Litt for ustabil dekning. På Stovner skole nærmest mitt i Oslo er det knapt noe som helst mobildata dekning (3G/4G). Forventet mer fra Telenor.
Har eit 3gb bedriftsabonnement som kostar 155,- mnd. Har ikkje opplevd noko høgare hastigheter på mobilnettet enn det telenor leverer her. Har prøvd det meste, men telenor er Kongen på Haugen!
Bra dekning, men ikke helt fornøyd. da noen ringte meg og ga meg tilbud på 4gb til 229,- så tok jeg det, da var det først 4gb til 229,- i noen mnd, var veldig bra men så plutselig blir bare måneds prisen 249, ikke helt bra, avtale noe også endrer de uten og si noe. Prinsippsak.