Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kan ikke stole på hva de ansatte der sier til deg. De har flere ganger prøvd å fakturere meg dobbelt. En gang så sa de at jeg kunne se bort i fra den ekstra fakturaen fordi det var en feil, og det endte med inkasso!! Anbefales ikke
Jeg hadde knust skjerm som gikk på forsikringen. Sendte inn telefonen til verksted som var via Telenor. Verkstedet mente det ikke var noe å gjøre og skulle etter avtalevilkårene sende en tilsvarende eller lik telefon. De sendte meg etter en måned en langt dårligere og mye eldre telefon som jeg ringte og klaget på, de sa da at jeg skulle sende den telefonen i vedlagt konvolutt. Så sendte jeg denne tilbake og ventet to måneder for å få den telefonen jeg hadde krav på. Da jeg endelig fikk den gikk tiden på den gamle telefonen ut, men de fornyet dette et år. Selv om jeg ringte den dagen jeg fikk telefonen og sa jeg kom til å returnere denne siden jeg fikk lyst på en nyere versjon. Da fikk jeg beskjed av kundeservice at jeg ikke skulle betale mer på den telefonen siden jeg sendte denne tilbake. Så jeg bestilte en ny telefon via swap, noe jeg den dag i dag angrer på, siden jeg da satt å betalte på to telefoner når jeg sendte tilbake den jeg fikk tilsendt av verkstedet. Så betalte over 2000 kr for to telefoner i et år hvor jeg kun hadde en telefon. Jeg synes Telenor er useriøse og tar ikke kunden på alvor. Anbefaler ingen denne leverandøren.
Jeg har til gode å oppleve tilsvarende dårlig kundeservice noen gang som den jeg møter hos Telenor. En helt konkret henvendelse gjør at Telenor nå taper bedriftsabonnement for rundt 15 000,- pr mnd.
Ble forespeilt en pris på telefon. Det viste seg at det var mye dyrere. Kundebehandlere skylder på hverandre og man kommer ingen vei med klager.
Har dekning der hvor ingen av de andre nett operatørene har det, både på fjellet, til vanns og til lands
Brukt Telenor i alle år og svært fornøyd med kundeservice. Men når telefonen min ble ødelagt og jeg skulle kontakte forsikringsselskapet pga topp forsikring som i følge Telenor var gull verdt, ble til 40 telefon samtaler til et forsikringsselskap som aldri førte frem. Telenor sier de ikke har ansvar. Det vil jeg sjekke opp i.
Etter å blitt tvunget på et Telenor-abonnement etter å ha overført nummeret mitt fra bedrift til privat, byttet jeg til annen operatør umiddelbart etter jeg fikk kontroll over eget abonnement. Allikevel må jeg betale «for inneværende måned» hos Telenor. Neste måneds faktura var personen på kundeservice ikke interessert i å gjøre noe med heller, selv om porteringen til ny operatør skjer den 21. i måneden. Styr unna.