Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor har endra abonnementa i vår familie, uten å varsle. Nå har dei mista fem kundar. Ved familiefordel der ein i familien er «eigar» av abonnementa, får ein Ikkje ei gong snakke om sin eigenfaktura, uten at «eigar» er der og seier ja. Heilt vilt!
Telenor endrer abonnement og pris uten å varsle. Kundeservice påstår at de har varslet og vil ikke ta selvkritikk. Dette har skjedd flere ganger. Etter 25 år som trofast kunde, er jeg ferdig.
Ikke bra service og dyrt, for mange skjulte utgifter og ekstra kostnader
Telenor er hinsides dyrt og prøver hele tiden å mase opp prisen med masse tull som vi ikke trenger. Litt trist, egentlig!
Litt for dyre. Må ringe en gang i året for å få kampanjepris for å ligne på de andre. Gir kun beste pris ved win back etter at man har sagt opp, som er noe ordentlig tull.
Jeg har kontaktet Telenor 8 ganger på kundeservice for å få hjelp til eSim iwatch serie 9. ingen hjelp å få selv om jeg referer til en feilkode fra Telenor.
Telenor vil ikke ut med informasjon å godta å si opp abonnementet etter min avdøde far. Regninger påløper å sier hele tiden at det er fortsatt 1 regning ubetalt. Godtar heller ikke skifteattest på mail. Syke folk i telenor å kommer aldri til og annbefale de. Da velger jeg dårligere dekning å bedere kundebehandling.