Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det strevet virker på meg som det er "første dag på jobben". Har kjøpt en mobil hjemmetelefon som ikke virker. Har strevet med dette i flere måneder. De klarer å sende faktura! De må få det inn med teskjeer! Jeg har av alle ting fått beskjed om at de har registrert "feil på Bredbånd!! Ikke noe feil der. Bruker Get.
Telenor fungerer greit, men jeg syntes det er alt for dyrt og veldig varierende i pris. 8 gb til 399 er greit nok, men dyrt iforhold til andre operatører?.. Det som derimot irriterer meg mest er når jeg har brukt opp dataen min så får jeg melding av Telenor at Måndens data pakke er brukt opp og at jeg automatisk får en ny data pakke til 199? uten og få muligheten til og takke ja eller nei? Syntes Telenor burde ha en for godkjenning før man får en ny data pakke? Telenor fungerer ok, men når jeg får regninger som varierer fra 900-1200 stiller jeg meg noen spørsmål? Vurderer og se etter en rimeligere operatør.
Overpriset alle tjenester, begriper ikke at de har kunder. Viden kjent for dårlig kundeservice.
Gikk gjennom fakturaen nå, og fant ut at Telenor har lagt til SAFE uten min tillatelse. Dette koster meg 200 kr ekstra i måneden. Swap er også noe tull. Styr unna!
Har snakket med de 9 ganger, saken er fortsatt ikke løst og ingen tar ansvar....
Telenor er dyrt, de er lite hjelpsomme, og regningen min gikk plutselig opp med 200 kroner for tjenester som før var inkludert (ID-tyveriforsikring og noe nettsikkerhet). Jeg begynte med Telenor for å teste Swap. Jeg har betalt swap-forsikring hver måned, men når jeg skulle swappe så ville de ha 1000 kroner ekstra fordi baksiden av telefonen har riper. Jeg har nettopp byttet mobilleverandør, for denne pengeutpressinga kan de dra på skogen med.
Værste erfaringen jeg har hatt med en mobil leverandør. Veldig dyrt, ligger til tjenester jeg ikke ønsker og tar blodpris.