Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Får stadig telefon ifra telenor, når jeg tar telefonen og sier hallo så legger de på. Langt ifra serriøst. Makan til oppførsel.
Bra dekning , rotete regninger og dyrt ,treg kundeservice ,robotene kan de få en hvis plass da de er ubrukelige.
For dyrt. Ingen samlerabatt fordi om man har mobilabonnementet, Tv- abonnement og Internett fra samme leverandør.
Alltid gått tilbake til telenor. Best på dekning. Bedt på kundeservice og best på produkt. Har Ubegrenset Basis 499,- (100GB) og selv om jeg bruker mer merker jeg lite til strupet hastighet. Ingen skjulte kostnader
Meget hjelpsomme , god forklaring på spørsmål jeg stiller. Med enkle ord beskrives måten du kan løse saken.
Det nye abonementet er dyrere en det du hadde.og ingen alternativer
Finner det utrolig at Telenor overhodet har privatkunder. Det er dyrt, de holder ikke det som loves, man må abonnere på produkter man ikke trenger, dårlige tekniske løsninger og en kundeservice som er lite til hjelp. Ta i tillegg med liten vilje til å rette feil hvis det er helg så er farsen komplett.