Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Meget hjelpsomme , god forklaring på spørsmål jeg stiller. Med enkle ord beskrives måten du kan løse saken.
Det nye abonementet er dyrere en det du hadde.og ingen alternativer
Finner det utrolig at Telenor overhodet har privatkunder. Det er dyrt, de holder ikke det som loves, man må abonnere på produkter man ikke trenger, dårlige tekniske løsninger og en kundeservice som er lite til hjelp. Ta i tillegg med liten vilje til å rette feil hvis det er helg så er farsen komplett.
Bedriten kundebehandling. Ble påtvunget et abonnement jeg ikke ønsket og samtykket for, enda jeg på forhånd varslet at jeg ikke ønsket å videreføre bedriftsabbonnementet privat. Klaget muntlig og skriftlig, men, null respons. Måtte ta saken videre til brukerklagenemda.
Etter oppsigelse av e-post, slettet Telenor fakturaen som var tilsendt ifm. dette. Det var bra. Men kundebehandler så at jeg ikke var Telenorkunde på mobil, og tilbød meg å bytte til dem med 2GB data til kr. 229.- pr. mnd. Jeg kunne ikke få tilbudet skriftelig, men måtte bestemme meg der og da. Da fakturaen kom, hadde jeg fått 6GB data til kr. 299.- pr. mnd. Ny kontakt med kundesenteret. Fakturaen skulle krediteres for overskytende. Det ble gjort, men nå fikk jeg kun 1GB til kr. 229.- pr. mnd. Bra på tilleggstjenester som Min Sky og Nettslett, men utover det, mye dyrere enn konkurrentene. Telenor har mistet en kunde.
Ingen angrerett i fysisk butikk, elendig. Ingen forståelse. Dement mor kjøpte telefon til 92 år mann som ikke behersker moderne touch telefoner. Får ikke bytte!
Helt topp service i butikkene deres. Det er viktigere enn prisen for min del.