Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Finner det utrolig at Telenor overhodet har privatkunder. Det er dyrt, de holder ikke det som loves, man må abonnere på produkter man ikke trenger, dårlige tekniske løsninger og en kundeservice som er lite til hjelp. Ta i tillegg med liten vilje til å rette feil hvis det er helg så er farsen komplett.
Bedriten kundebehandling. Ble påtvunget et abonnement jeg ikke ønsket og samtykket for, enda jeg på forhånd varslet at jeg ikke ønsket å videreføre bedriftsabbonnementet privat. Klaget muntlig og skriftlig, men, null respons. Måtte ta saken videre til brukerklagenemda.
Etter oppsigelse av e-post, slettet Telenor fakturaen som var tilsendt ifm. dette. Det var bra. Men kundebehandler så at jeg ikke var Telenorkunde på mobil, og tilbød meg å bytte til dem med 2GB data til kr. 229.- pr. mnd. Jeg kunne ikke få tilbudet skriftelig, men måtte bestemme meg der og da. Da fakturaen kom, hadde jeg fått 6GB data til kr. 299.- pr. mnd. Ny kontakt med kundesenteret. Fakturaen skulle krediteres for overskytende. Det ble gjort, men nå fikk jeg kun 1GB til kr. 229.- pr. mnd. Bra på tilleggstjenester som Min Sky og Nettslett, men utover det, mye dyrere enn konkurrentene. Telenor har mistet en kunde.
Ingen angrerett i fysisk butikk, elendig. Ingen forståelse. Dement mor kjøpte telefon til 92 år mann som ikke behersker moderne touch telefoner. Får ikke bytte!
Helt topp service i butikkene deres. Det er viktigere enn prisen for min del.
400% økning i mobilregningen i 2023 uten at jeg har forandret abonnement. Har begynt å ta betalt 179kr pr email også, "fordi det koster så mye å oppdatere/vedlikeholde", neppe mer enn 30 øre pr klient i totalen er nok mer riktig! Til tross for Gratis GB data, pluss overskytende, presterte de å legge på 800-900 kr for data når de la om fra 5gb mnd til 8gb (2mnd)!
Hei! Vi har over sommeren gjort en del endringer i våre porteføljer og flyttet kunder med eldre abonnement over til nye løsniger - med varsel tidligere i vår og sommer. Man blir da satt over til et tilsvarende abonnement det man har i dag, hvor noen går noe ned i pris mens andre går noe opp. Den største prisdifferensen for det "verste" tilfellet er 120,- ekstra. Man blir varslet i forkant og kan fritt endre til det abonnementet som passer deg best innholds- og prismessig. Første faktura etter abonnementsendring vil alltid være litt større enn ellers fordi man betaler for to måneder på forskudd og er altså ikke din nye månedspris. Her må du se på datoperioden du faktisk betaler for. Prisen for èn Epostadresse ligger på 39,-, ikke 179,-.
Telenor er på vei ned, aldri opplevd mindre seriøs kundeservice fra et så stort selskap. De sentrer deg rundt fra ansatt til ansatt uten at noen kan hjelpe. Jeg har oppleved dette både på bedrift side (hvor de avsluttet alle seksjonene i sameiet sine internettavtaler 3 ganger "ved en feil"), og på privaten hvor det samme har skjedd. Det er helt latterlig.