Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Gikk fra Telenor til Telia x. Jeg og min kone bytta abo og vi betaler 489,- per abo hos Telenor betalte jeg 799,- uten tvil verdens beste mobil abo hos Telenor men altfor dyrt!
Her skryter de så utrolig mye om at det ikke koster noe for å swappe. Alikevell er dette andre gangen jeg har swappet med Telenor. Første gang fikk jeg tre forskjellige regninger som tilsvarte 3500 kr til sammen. Nå har jeg gjort samme tabbe å fått to nye regninger en på 1000 og en på 4000 kr. Åpnet faktura for å se hva de har trekt «engangs beløp/egenandel 1000kr swap 2244. I fakturaen som skal «forklare» hvor de har kommet frem til de summene, så står det ikke en dritt. Bare en haug med ekstra hemmelig kostnader. Ja forresten dere betaler også for å få fakturaen sendt i post 59 kr. Rotter
Telenor abonnement er dyrt men det bare virker; etter å ha prøvd en runde med de billigere er det åpenbart at skal en ha stabil, fungerende mobildata/mobiltelefoni er det Telenor som har løsningen. Etter å ha hatt bare hel...e med SIM-kort som ikke virker, Kundeservice som ikke prater forståelig norsk, manglende dekning selv om en står noen meter unna basestasjon og mye annet gøy var det en sann fryd å sette inn Telenor SIM og se at alt bare virker. Men dyrt er det, svindyrt!
Jeg hadde en nesten helt ny mobil, skjerm og hjørnet på mobiltelefon ble knust, så jeg måtte bruke forsikringen. Sendte inn min egen telefon, og fikk en "ny" i retur. Da jeg skrudde på telefonen var tidligere brukers epost-adresse delvis lesbar, så denne telefonen har blitt levert inn av noen andre. Mistenker at den har blitt sølt på, da volumtastene er trege. Tidvis må jeg bruke begge hender og bytte grep for å få klare å trykke de ned. Er det varmt og fuktig blir de lettere igjen, noe som er grunnen til at mistenker f. eks. cola-skade. Det står man får "Ny telefon i retur", men da forventer jeg en telefon uten skavanker. Å betale store månedsbeløp, pluss egenandel på 1000 kr, føles som svindel når man får en delvis ødelagt telefon i retur. I tillegg ville egenandel neste gang blitt 2000 kr. Husk også å sjekke forsikringen din etter å ha brukt den, da Telenor lot forsikringen rulle videre på den gamle telefonen i stedet for den nye. Ved et eventuelt nytt uhell kan man da ende opp med å ha betalt forsikring på en telefon som er sendt tilbake, og bli stående uten erstatning. Forsikringen er avsluttet, og jeg anbefaler andre til å styre unna. Invester heller i et godt deksel og skjermbeskytter. Det eneste positive jeg kan si er at det ikke tok lang tid å få tilsendt erstatningen i posten.
Har vært kunde med abonnement hos Telenor i mange år, men ble ikke særlig imponert over "slesk forretnings taktikk" etter 5 års avtale med Mobil giganten Telenor, men det var ikke fnugg av seriøsitet selv om jeg holdt min del av avtalen.
ELENDIG!!! For det første fikk jeg beskjed om at ventetiden var 30 minutter, det tok cirka 20 minutter før de svarte og det eneste de kunne hjelpe med var å veilede meg til en side der jeg kunne hjelpe meg selv. Dessverre er forpliktet til Telenor fordi det ble lagt inn Canal Digital i boligen for mange år siden og det er kostbart å bytte til en annen leverandør siden man ikke får bytte internettleverandør uten at man samtidig sier opp TV abonnementet og da må man få lagt inn en ny kabel. Har vært kunde siden 1996, håpløst!!!
Fikk nye s20 ultra på mandag å kameraet fungerte ikke optimalt, kontaktet dere, dere henviste til forsikring, forsikringa sa det var reklamasjon å henviste til dere igjen, fikk beskjed kunne si opp swap avtalen men måtte betale ut telefon eller kunne sende den på service. Men da uten låne telefon for dere måtte motta telefon. Spurte etter hjelp oss Telenor butikken her jeg bor. Å ble møtt med frekkhet og arroganse