Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Byttet til Telenor mobil fordi jeg fikk et tilbud om 1g til 199 og prisen skulle gjelde så lenge jeg beholdt abonnement. 1 år etter blir jeg tvansflyttet over på 2g til en høyere pris. Tok kontakt med kundeservice men de fant ikke avtalen min og mente jeg tok feil. Byttet til en annen leverandør så klart. 14 dager etter byttet blir jeg oppringt av en selger fra Telenor som sier at han kan tilby 1g abonnement, men det er det bare de som kan ordne. Skulle visst ringt nummeret de ringte fra og ikke kundeservice for å fått beholde gammel avtale. Rotete opplegg som jeg ikke orker å forholde meg til, kommer ikke til å bytte tilbake.
Bestile aldri noe fra telenor, kun hatt en samtale med en i kjosken. Plutselig dukket det opp regning på et abonnemang jeg aldri skrev under på. Noe dem sin egen support ikke kunne gjøre noe med. Så skulle dem ha penger for at jeg sa det opp, uten at jeg hadde bestilt det i første omgang. Så det er jo kjeltring firma hele greia, så gikk utenom telenor når jeg anskaffet internet, og diverse.
Hei Alex! Dette høres ut som et stygt tilfelle av råsalg og er ikke i tråd med hvordan våre kundebehandlere skal oppføre seg. Anbefaler å sende oss en Epost på forholdet her slik at vår reklamasjonsavdeling kan ta en utsjekk for deg : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/mobilabonnement/
Har en mor som hele tiden får forandret abonnementet sitt, med div tilleggstjenester osv, som hun aldri har sagt ja til. Vet ikke hvor mange samtaler vi har hatt med kundeservice, men det fortsetter bare.
Hei! Når det kommer til eldre abonnement vil vi over tid endre over til nye abonnement etterhvert som de gamle fases ut. I disse tilfellene sender vi ut varsel 1-2 måneder i forkant på enten Epost, SMS eller brev slik at man er klar over forholdet og selv kan endre etter behov om oppgitt abonnement man overføres til ikke passer en. Skulle det være slik å forstå at varsel for disse endringene ikke har nådd frem ved flere anledninger, kan det være at vi har utdatert kontaktinformasjon registrert på vedkommende og er i alle tilfeller meget beklagelig! Anbefaler å sjekke dette med kundeservice på 915 09000 hvis dette ikke tidligere er avklart.
Ekstremt smålig av Telenor å kreve nesten 1000 kr i året fra 90 år gamle mennesker uten nettbank for å sende papirfaktura. Denne praksisen tjener de 300 millioner kr på i året, ifølge TV 2. Kostnaden ved en papirfaktura er typisk på 6 kr, så de utnytter og diskriminerer eldre mennesker for å håve inn mest mulig penger. Anbefaler alle å bytte til et annet selskap. Da jeg hadde Telenor betalte jeg 300 kr for 4 GB. Så byttet jeg til Nice Mobil. Nå betaler jeg 148 kr for 5 GB. Det sparer meg 1800 kr i året, i tillegg til at jeg får flere GB.
Hei! Vi oppfordrer alle til å gå over til digitale løsninger(eFaktura) - både via kundeservice og på selve fakturaen, slik at man unngår papirutsendelse samt gebyret. Forståelig nok vil det dessverre være noen som har utfordringer med å få dette på plass så vi tilbyr i dag en gratisløsning for papirfaktura i disse tilfellene, og kan fåes ved kontakt med kundeservice på 915 09000.
Telenor har god dekning. Det er viktig for oss i distriktet. Jeg har erfart god service. Prisen er noe høy, og tidligere valgte tjenester endres og blir stadig dyrere. Jeg er derfor usikker på om jeg skal fortsette med de, eller velge en annen operatør med telenor dekning. One call med telia dekning, blir for dårlig.
De slutter stadig med abonnementet jeg har og fører meg over på et nytt og dyrere med mindre jeg aktivt gjør noe… Utrolig sleipt! Har bra dekning, da.
They suddenly increased my subscription from 400 Nok to 700 nok, and when I wrote to them they said that they had notified me before about the subscription change, which they didn't. This is outrageous. I never saw or accepted that I'm going to be transferred to the new more expensive subscription. And I wrote 4 emails to their support to which they replied with some non relevant information to my case as if they were not reading my email at all. Awful company, 0 respect to their customers, stay clear