Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God dekningsgrad og flinke medarbeidere, men litt dyrt.
Har egentntlig hvert ganske fornøyd med telenor. Har hvert loyal kunde i mange år frem til de begynte og endre på abonnementene våre til dyrere abonnementer og tok bort familiebonusen vår.
betaler for en mail adr som ikke er beskyttet på noen måte. blir så hakket 3 ganger, for beskjed om å kjøpe ett ekstra Safe program; kun ute etter profitt. Styr unna; jeg skrifter til annen mail, gratis og med mye innebygd sikkerhet (trodde telenor = trygghet). bare bløff
Utrolig vanskelig å få overført abonnement fra en person i familien til meg. Kundebehandlere har åpenbart ingen skrupler med å gi informasjon om deg til andre basert på en telefonsamtale. Beklagelsen fra Telenor holder ikke for meg. Ufine kundebehandlere, spesielt etter at jeg sa opp. Blir aldri kunde her igjen selv om abonnementet skulle vært gratis.
Kjøpte Doro telefon til min gamle far pga feil på gammel Doro. Viste seg å være ladekabelen. Ønsket å levere tilbake uåpnet telefon. Det var NEI tilsvar. Jeg er Telia kunde og kommer aldri tilbake til Telenor. Slik kundeservice kan ingen leve med. Oppfordrer telenor til å endre sin praksis ute i fysiske butikker.
Kunderservice er ikke hjelpsom dessverre. Veeldig lang ventetid, og de bare kaster deg fra en person til en annen som ikke svarer til slutt! Får feil fakturaer, ser ut som scam rett og slett! Tull med TV pakker. Får fakturaer for noe jeg har kansellert for over en måned siden. Internett hastighet er ikke tilstrekkelig.
De lovet at jeg som rullestolbruker ville ha dekning i garasjen. Det hadde de ikke - Telia har - og han ffra telenor sa at sånn var det noen ganger!» heretter blir det aldri mere telenor mobil.