Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utrolig vanskelig å få overført abonnement fra en person i familien til meg. Kundebehandlere har åpenbart ingen skrupler med å gi informasjon om deg til andre basert på en telefonsamtale. Beklagelsen fra Telenor holder ikke for meg. Ufine kundebehandlere, spesielt etter at jeg sa opp. Blir aldri kunde her igjen selv om abonnementet skulle vært gratis.
Kjøpte Doro telefon til min gamle far pga feil på gammel Doro. Viste seg å være ladekabelen. Ønsket å levere tilbake uåpnet telefon. Det var NEI tilsvar. Jeg er Telia kunde og kommer aldri tilbake til Telenor. Slik kundeservice kan ingen leve med. Oppfordrer telenor til å endre sin praksis ute i fysiske butikker.
Kunderservice er ikke hjelpsom dessverre. Veeldig lang ventetid, og de bare kaster deg fra en person til en annen som ikke svarer til slutt! Får feil fakturaer, ser ut som scam rett og slett! Tull med TV pakker. Får fakturaer for noe jeg har kansellert for over en måned siden. Internett hastighet er ikke tilstrekkelig.
De lovet at jeg som rullestolbruker ville ha dekning i garasjen. Det hadde de ikke - Telia har - og han ffra telenor sa at sånn var det noen ganger!» heretter blir det aldri mere telenor mobil.
Får det man betaler for! Ingen kan slå denne dekningen
Veldig veldig dyrt for datatrafikk. Data er jo viktig for alt i dag å det er underlig at telenor skal være så mye dyrere en andre
Web siden jeg blir sendt til lar meg ikke melde skade av sony xperia 10 IV mobilen min. Dette er den siste dråpen for meg, og når jeg har nedbetalt telefonen så skall jeg bytte abonnement. Telenor har allerede kutta kobber bredbånd hos meg som dreiv meg til å bytte til altibox, og jeg har hatt andre uheldige opplevelser med dem tidligere.