Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Du får aldri den hastigheten du betaler for, de struper hastighetene gjennom dagen (jeg betaler for 100 og får 4 mesteparten av tiden) og kundeservice er det verste jeg har sett. Bare unnskyldninger. Ikke tenk på å bruke dem hvis du har hjemmekontor.
Dekningen er helt super og appen er ryddig. Ble lurt over telefon til å tro at avslaget på 100,- var fordi jeg har andre produkter hos de og at avslaget da ikke hadde noen tidsbegrensning. Det ryker visst om 12 mnd. Useriøst. "Se Hvem" funksjonen deres høres kjekk ut men fungerer ikke i det hele tatt. Skjønte på selgeren at det kunne være litt tricky å få opp å gå men da jeg sa at jeg hadde pixel-telefon sa han at det var helt gull. Lurer på hvor mye ball det er med andre telefoner...
For dyr, er mye på reise til utlandet med fri tale og data
God service og engasjerte ansatte, fleksibelt selskap
God kundeservice, rævva priser. Endring av abonomang minimum 1 gang i året. Var ganske fornøyd med mitt opprinnelige abonomang men så kuttet de ut det og jeg fikk nytt, så ble det kuttet og fikk nytt men uhorvelige priser og ingen samarbeidsvilje etter samtale med siste kunderådgiver så takker jeg pent for meg etter å ha hatt Telenor i 15 år…
Gode tjenester av høy kvalitet, men dyre. Hvorfor ikke abonnement met lite eller ikke noe data?
Med de prisene de opererer på skulle man tro at det inkluderte en komplementær gullbare i posten. De selger det ved å markedsføre inkludert ubrukelig skrot som ingen egentlig trenger (nettslett, nettvern, w/e) Virker ikke som de har fått med seg utviklingen på kundefronten de siste 20 årene. Eneste selskap jeg har opplevd som krever at man ringer inn til kundeservice for å kansellere et abonnement?? La kundene gjøre dette på nettsiden eller i værste fall i en live support chat... gidder ikke å bli holdt gissel av support-nummeret sin elevator music for noe som lett kunne bli fikset uten. Det eneste positive er at de har bygget ut infrastrukturen noen hakk bedre enn Telia og Ice lengre Nord, men siden det finnes EKSTREMT mye billigere alternativ som også tar i bruk dette nettet, ser jeg ingen grunn til å velge Telenor. Til og med "ung" tilbudene deres faller langt fra å være verdt det i forhold til standardprisene hos konkurrentene. Ble grunnlagt i 1855, og tydeligvis nektet å utvikle seg deretter, overrasket at de ikke tilbyr kundeservice eksklusivt på dansk.