Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Blir alltid møtt med super service i butikk på Sandvika stor senter
Det hjelper ikke med mye data. Det blir ikke billigere når man ikke bruker alt.
Hei! Det du eventuelt ikke bruker i løpet av en måned rulles automatisk over til neste, og er standard for alle operatører i disse dager. Er imidlertid ikke kjent med at noen tilbyr avslag i prisen fordi man ikke rekker å bruke opp datakvoten man betaler for.
lei av at mitt abonnement blir byttet ut og blir byttet til nye og xyrere abonnement
Opplever Telenor som en pålitelig og trygg leverandør av mitt mobilabonnement der. Har klare og forutsigbare betingelser . Dessuten opererer Telenor med en meget høy grad av data sikkerhet overfor sine kunder.
Generelt en veldig god teleoperatør, med gode familie, samleordinger hvis man har flere produkter. Desverre noe dyrere enn andre konkurrenter.
Var i kontakt med Telenor både i går og i dag angående e-sim kortet som ikke fungerte. Det ble bestilt et nytt e-sim kort, men det gamle ble ikke slettet. Fikk opp en masse tøv om jobb telefon, sekundær telefon, etc. Ringte Telenor i dag, men ingen kunne hjelpe oss. Var innom Telenorbutikken her på stedet og ingen hjelp å få. Hvor er det blitt av Telenor slik det var? Føler meg rett og slett svindlet. Trudde virkelig Telenor var "up to date", men de er tilbake til steinalderen. Nå er tid for avslutte samarbeidet med Telenor og gå over til noen andre.
Fungerer meget bra, men er av uforståelige grunner vesentlig dyrere enn andre, til og med egne datterselskap.