Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telenor vil ikke ta noe som helst ansvar for at de ikke har avsluttet min SWAP Plussforsikring på min gamle mobil. Dette er til tross for at jeg har tegnet ny SWAP-avtale og ny Plussforsikring på den nye mobilen. Så da har jeg betalt dobbelt opp med forsikring i 16mnd på en mobil som jeg ikke har hatt. Jeg tar selvkritikk for at jeg ikke oppdaget det tidligere, men Telenor på sin side bør ta ansvar for at jeg faktisk hadde forsøkt å si den opp da jeg tegnet ny SWAP-avtale den gang da. Telenor tar opp telefonsamtaler som man samtykker til, men det mente de at de ikke brukte til slike situasjoner. Det vitner om dårlig kundeservice å ikke engang forsøke å undersøke saken.
mener vi betaler for mye, samt at dekning enkelte steder ikke er god når man kjører rundt i landet
Telenor har endra abonnementa i vår familie, uten å varsle. Nå har dei mista fem kundar. Ved familiefordel der ein i familien er «eigar» av abonnementa, får ein Ikkje ei gong snakke om sin eigenfaktura, uten at «eigar» er der og seier ja. Heilt vilt!
Telenor endrer abonnement og pris uten å varsle. Kundeservice påstår at de har varslet og vil ikke ta selvkritikk. Dette har skjedd flere ganger. Etter 25 år som trofast kunde, er jeg ferdig.
Ikke bra service og dyrt, for mange skjulte utgifter og ekstra kostnader
Telenor er hinsides dyrt og prøver hele tiden å mase opp prisen med masse tull som vi ikke trenger. Litt trist, egentlig!
Litt for dyre. Må ringe en gang i året for å få kampanjepris for å ligne på de andre. Gir kun beste pris ved win back etter at man har sagt opp, som er noe ordentlig tull.