Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerer kjempebra. Høy hastighet og stabilt. Kan bruke så mye data eg vil. Får alder og familierabatt. Kan bruke det opp mot playstation og pc også. Veldig greit når Internettet i huset ikke virker. Er veldig fornøyd så langt.
Min gamle mor bruker knapt mobilen. Hun ringer lite og bruker nesten ingen data, jeg hjalp henne derfor med å skaffe seg et mer egnet abonnement i et konkurrerende selskap i Telenors nettverk. I dag greier likevel en representant fra Telenor å ringe henne å påtvinge henne et nytt abonnement som koster henne mye mer pr måned med lovnad om større datapakke. Hun blir transponert tilbake til Telenor og taper penger i inneværende selskap siden datoene harmonerer dårlig. Representanten overbeviste altså min mor om at hun måtte ha Telenor mobilabonnement siden hun også har fiberbredbånd og TV i samme selskap. Telenor alltid på nett ble brukt som overbevisiningsgrunn, hun satt igjen med et inntrykk av at dersom hun ikke har Mobil abbo fra Telenor så vil hun ikke få hjelp med eventuelle bredbåndsproblemer. Det er utrolig at dere driver med bondefangeri på dette viset, fy skam. Jeg skal sørge for at både internett, TV og telefon ikke lengre skal leveres av dere. For henne og svært mange andre er denne garantien (alltid på nett) null verdt siden hun uansett har flere alternative nettforbindelser tilgjengelig om nå fiberen skulle falle ned. Her i området er som regel både fiber og 5g rammet samtidig om feil oppstår. Elendig etikk hos selger
God pris og god tjeneste. 399 fri data basis er virkelig fint og konkuranse dyktig. Det bare fungerer og fungerer aldri noe tull. Telenor er enkelt. Og fantasktisk god dekning i forhold til konkurrentene
God dekningsgrad og flinke medarbeidere, men litt dyrt.
Har egentntlig hvert ganske fornøyd med telenor. Har hvert loyal kunde i mange år frem til de begynte og endre på abonnementene våre til dyrere abonnementer og tok bort familiebonusen vår.
betaler for en mail adr som ikke er beskyttet på noen måte. blir så hakket 3 ganger, for beskjed om å kjøpe ett ekstra Safe program; kun ute etter profitt. Styr unna; jeg skrifter til annen mail, gratis og med mye innebygd sikkerhet (trodde telenor = trygghet). bare bløff
Utrolig vanskelig å få overført abonnement fra en person i familien til meg. Kundebehandlere har åpenbart ingen skrupler med å gi informasjon om deg til andre basert på en telefonsamtale. Beklagelsen fra Telenor holder ikke for meg. Ufine kundebehandlere, spesielt etter at jeg sa opp. Blir aldri kunde her igjen selv om abonnementet skulle vært gratis.