Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ok kunde service, Billig ab for de som ikke bruker data. Betaler for noe jeg ikke bruker (data)
Elendig kundeservice som koster å bruke, alltid ekstra summer hver måned uten forklaring i fakturaen. Positivt: bra dekning og enkelt med appen.
Bra dekning, lite problemer eller brudd Har bedriftsabonnement
Når jeg har brukt opp de 60 inkluderte GB til 800 kroner, får jeg automatisk 60 GB i tillegg, til halv pris. Det jeg ikke bruker, overføres til neste måned. Jeg har da 120 GB til 1200 kroner. Neste måned blir billigere, siden Flexi starter på 10 GB og det koster mindre. Jeg bruker da opp de 60 til halv pris, og det jeg ikke bruker av de 10, overføres til neste måned. Det negative er at det er alt for dyrt! 10-15000 kroner i året er mye penger!
Skryter av dekning. Jeg opplever dårlig dekning. Har klaget på dette helt fra 450 systemet. Får stadig henvendelse fra Telenor på mobilnr. som jeg må ha fra en annen operatør. Viser til mail korrespondanse med kundeservice hvor det opplyses at de stadig bygger ut. Til nå har det tatt omtrent 35 år uten bedre forhold for mitt vedkommende.
Kjøpte iPhone 7 i en swap avtale med knust skjerm og plussforsikring. Trodde det var en fast lav pris hver gang skjermen knuste (noe jeg er i overkant flink til), men viser seg det at prisen stiger med 1000kr hver gang du sender inn mobilen, og får tilbake en fabrikk ny iPhone, altså en mobil hvor de har brukt andre sine, gamle deler. Blir å bytte abbonement med en gang, makan til dårlig informasjon. Har også nå sittet å ventet på brightstar (fordikringsselskapet) å ringe meg opp igjen i snart en time.. STYR UNNA.
Bra dekning og sånn, men de er så forbanna overpriset i forhold til andre, har byttet til Get Mobil 4 GB 249 kr, her betaler jeg 249 kr for 2GB.