Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Godt fornøyd med mobilene fra Unifon. Hyggelig kundekontakt som gir rask og god hjelp for vårt firma.
Hei, Fint å høre du er fornøyd med vår kundeservice, dette skal jeg ta med videre. Ta gjerne kontakt dersom det skulle være noe i fremtiden. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Får alltid god veiledning og møter hyggelige kundebehandlere.
Hei Christian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Vi er stolte av vår effektive og hyggelige kundeservice! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Veldig bra service. Flinke folk og alltid på tilbudsiden
Hei, Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vi skal jobbe for å bevare dette inntrykket i fremtiden. Ta gjerne kontakt dersom det er noe annet vi kan hjelpe deg med. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Fikk veldig bra service. Fikk svar på alt jeg lurte på.
Hei Ruth, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med det. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Min erfaring med unifon er god og kjapp kundeservice, og god dekning.
Hei Amalie, Så flott å høre! Hos oss får du alltid full Telenor dekning. Takk for at du deler din erfaring. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg får alltid god kundeservice når jeg kontakter Unifon!!
Hei Emma, Det blir jo nesten ikke bli bedre enn dette! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Anbefaler ingen å prøve ut dette selskapet, de er overhyggelige ved salg av abonnementer og lover gull og grønne skoger, men når avtalen er signert er kundeservice elendig. Ved tekniske problemer eller andre henvendelser kan det gå dagevis før en får svar på henvendelser, og når en endelig får svar er standarden å etterspørre mer informasjon, slik at en til slutt blir lei av å mase. Da har kunden to valg, avslutte kundeforhold og få servert en saftig faktura på bruddgebyr, eller å bli værende som kunde uten oppfølging..
Hei Roar, Det høres ut som at du har utfordringer med en teknisk henvendelse, dette vil jeg gjerne undersøke nærmere for deg. Slik det er trenger våre teknikere eksempler og informasjon rundt problemet, for å kunne feil søke. Det er felles for alle leverandører. Send gjerne en e-post med navnet ditt og mobilnummeret ditt til [email protected], så skal jeg ta en grundig sjekk for deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon