Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk veldig bra service. Fikk svar på alt jeg lurte på.
Hei Ruth, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med det. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Min erfaring med unifon er god og kjapp kundeservice, og god dekning.
Hei Amalie, Så flott å høre! Hos oss får du alltid full Telenor dekning. Takk for at du deler din erfaring. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg får alltid god kundeservice når jeg kontakter Unifon!!
Hei Emma, Det blir jo nesten ikke bli bedre enn dette! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Anbefaler ingen å prøve ut dette selskapet, de er overhyggelige ved salg av abonnementer og lover gull og grønne skoger, men når avtalen er signert er kundeservice elendig. Ved tekniske problemer eller andre henvendelser kan det gå dagevis før en får svar på henvendelser, og når en endelig får svar er standarden å etterspørre mer informasjon, slik at en til slutt blir lei av å mase. Da har kunden to valg, avslutte kundeforhold og få servert en saftig faktura på bruddgebyr, eller å bli værende som kunde uten oppfølging..
Hei Roar, Det høres ut som at du har utfordringer med en teknisk henvendelse, dette vil jeg gjerne undersøke nærmere for deg. Slik det er trenger våre teknikere eksempler og informasjon rundt problemet, for å kunne feil søke. Det er felles for alle leverandører. Send gjerne en e-post med navnet ditt og mobilnummeret ditt til [email protected], så skal jeg ta en grundig sjekk for deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
De avtalevilkårene trenger kun de useriøse firmaene som gjør alt for at kunden ikke skal slippe unna.... de tjener penger på kort sikt.....men vil over tid falle i sin egen felle. Advar alle......HOLD DERE UNNA !!!
Hei, Det er trist å lese at du ikke er fornøyd. Nå får jeg ikke fanget opp direkte hva dette gjelder, men du må gjerne kontakte meg på [email protected]. Fint om du får med navn og nummer så kan jeg gjerne ta en ny gjennomgang av saken med deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble bedriftskunde uten samtykke Ufrivillig abonnent i 4årPlusser på moms uten å si det i avtalen.Plusser på tre mnd oppsigelsestid ut over avtaletid.Føler meg veldig lurt.
Hei Geir, Vi stiller strenge krav til dokumentasjon i forbindelse med innsalg. Bindingstiden er som standard 24 måneder, og tre måneders oppsigelsestid. Vilkår er alltid tilgjengelig på vår hjemmeside. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken . Dersom du ønsker en ny gjennomgang kan du sende navn og nummer til [email protected], så ser jeg på det. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Stort sett veldig fornøgd med support som endring av abb. Etter behov og oversiktlige fakturaer.
Hei Olav, Så hyggelig at du er fornøyd med kundeservice og tjenestene fra oss. Vi skal fortsette å strekke oss etter dette i fremtiden. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon