Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette selskapet ringte meg i dag, vedkommende opplyste ikke om hvor han ringte fra men ville at det skulle virke som det var fra selskapet jeg har mobilabonnement hos. Vedkommende ble deretter irritert og frekk når jeg ville legge på (dette var etter jeg fant ut at dette bare var noen som prøvde å selge meg noe og ikke ringte fra det selskapet jeg trodde, jeg var opptatt), jeg sa jeg var opptatt og fikk deretter «jasså ble du plutselig opptatt når du fant ut at jeg ikke ringer fra selskapet du har abbonement hos?!». Tåpelig måte å drive business på, for å si det sånn.
Hei Andrea, Vi har strenge krav til alle våre ansatte i innsalgsprosessen. En presentasjon av seg selv og hvor man ringer fra er noe som skal skje i hver samtale. Dersom du har hatt en negativ opplevelse vil jeg gjerne se nærmere på saken for deg. Du kan kontakte meg direkte på [email protected] med nummer selger ringte fra, tidspunkt og dato. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Som sagt mangler disse mulighet for esim til apple watch.. ellers helt ok på dekning
Hei Ole, Det er trist at vi ikke kan tilby våre kunder eSIM til Apple Watch. Det er ikke noe vi selv har bestemt, men Apple valgte å begrense lisensen til hovedoperatørene Telenor og Telia. Det er uansett fint å høre at du er fornøyd med dekningen vår. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble aldri informert om at jeg selv måtte si opp abonnementet med tidligere operatør. Må derfor betale dobbelt i 3 mnd.
Hei Kalle, Dersom du har oppsigelsestid hos tidligere leverandør kan vi ikke se eller styre det. Slike opplysninger står i avtalen med den gamle leverandøren din. Det eneste vi kan gjøre er å bestille portering på tjenestene som flyttes over til oss, men innehold i tidligere avtale (binding & oppsigelsestid) har vi ingen kontroll over. Mitt råd vil være å kontakte den "gamle" operatøren din å se om dere kan gjøre noe med oppsigelsestiden ettersom at nummeret ikke lengre er aktiv der. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Mangler nett. Prøver å ringe ut blir lagt på med engang.
Har forsøkt nå i 5 dager å oppgradere abonnementene våre men dette viser seg å være umulig. Ringte inn og fikk beskjed om at de skulle kontakte meg men hørte ikke noe tilbake. Sendte så e-post til support som purret internt men har heller ikke hørt noe mer. Nå har vi hentet inn tilbud med konkurrenter da vi trenger mer data. Synd når vi var relativt fornøyde og har vært kunde i snart 3 år.
Hei Adrian, Dette skal jeg ta tak i med det samme. Send meg en epost direkte på [email protected] så ordner vi opp i dette. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
95 kr for å betale faktura hver mnd uhørt. Dyrt abonnement for data. Dårlig service.
Etter mange år med Telenor var det vanskelig å velge noen andre. Vi fikk Unifon uten binding for å kunne teste at alt fungerer uten å binde oss til noe. Før byttet satt en hyggelig kundeservicemedarbeider opp sentralbordet og leste inn meldinger. Selve byttet gikk smertefritt uten noen problemer, noe jeg ble svært imponert over. Sentralbordet er mye bedre enn Telenor sitt ettersom vi kan styre det direkte i Teams. Overall svært fornøyd med å både halvere prisen og få en bedre lønsing.
Hei Bjørnar, Dette var hyggelig lesing! Vi er stolt av å levere tjenester til konkurransedyktige priser med Telenor-dekning. Vi jobber hardt for å tilby våre kunder en markedsledende sentralbordløsning, det gleder oss derfor spesielt å se du er fornøyd med produktene etter overgang. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon