Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av en selger fra Unifon idag som sa han ringte fra en underavdeling av Telenor. Dette er Unifon ikke, og det kan nok lure mange.
Hei Frank, Takk for at du deler, og det er helt riktig at vi ikke er en underavdeling av Telenor. Det er svært synd og alvorlig dersom dette blir formidlet til potensielle nye kunder i forbindelse med innsalg. Send meg gjerne ditt eksempel på [email protected] Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble oppringt av selger som presenterte seg som selger for Telenor. Vedkommende var veldig hyggelig og vi ble lovet en hyggeligere pris enn den vi har i dag og Telenor ble brukt under hele samtalen. Vi fikk forståelse for at dette var et utvidet tilbud fra Telenor og siden vi har vært kunde hos Telenor i over 30 år sa vi at dette var av interesse siden prisen gikk ned med dette nye abonnementet. Selgeren som gjorde et opptak avsluttet samtalen med å si. Velkommen til Unifon. Og umiddelbart etter dette la vedkommende på slik at vi ikke hadde noen mulighet til å kunne snakke videre og dermed kunne si at dette overhode ikke er av interesse for oss da vi fortsatt skal ha Telenor. Det er synd å kaste bort tid og penger på dette. Men her blir det forliksrådet. Har egentlig kun en ting å si. Unifon er et søppel firma.
Hei Steinar, Det er trist å lese at du har hatt en negativ erfaring i forbindelse med innsalg. Dette tar vi svært på alvor, å vil gjerne se videre på. Nå har jeg ikke alle detaljene i saken, så det er fint om du sende meg ditt navn og nummer på [email protected], så skal jeg ta dette videre. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Her er det bare å skygge unna hvis du vil unngå lange oppsigelsestider og høye fakturaer. Elendig kundeservice, lang svartid og evne til å finne løsninger er helt fraværende. Mange klager på Telenor, men som kunde hos Unifon finner du fort ut at kanskje var det ikke så ille å være Telenorkunde allikevel. Mitt råd er: Blir du oppringt av selger fra Unifon, LEGG PÅ RØRET fort som fy.
Min kone ble oppringt og kontakten ble satt på et selskap som har ligget dødt i 22 år. Selgeren sa at dette ikke spilte noen rolle. Etter dette har vi forsøkt å komme i kontakt med dem, sendt e-post og ringt. Ingen svar, blir lovet oppfølgning - alt uteblir. Det er stor forskjell på bedrift/privat hva angår rettigheter og nå ser det ut til at de med vitende og vilje trenerer det hele. Det ble presisert for selger den 19 oktober at dette ikke skulle være for en bedrift, samt at selskapet har vært dødt siden 2000. Den 9 november presiseres dette igjen, samt at avtalen ikke ønskes. Den 30 november sendes det ny e-post om at kontrakt ikke ønskes. Etter dette ingen svar. Dog, slik at bekreftelse på portering har blitt sendt. Hvorfor får jeg ingen kontakt?
Useriøs operatør som lover at det ikke er bindingstid med sukkersøt stemme på telefon, men sender stygg melding om 4 måneders oppsigelsestid når jeg vil ut av deres klør grunnet dårlig kundebehandling. Styr unna!
Blei oppringt, han presenterte ikkje kva selskap han jobba for, men henviste til mitt nåværende abbonnement som han sa var "gammelt" og ville flytte meg over til eit nyare. (har Telenor bedrift) Eg såg at han ringte frå Unifon, og kjente igjen modus operandi etter at dei samme ringte til eit familiemedlem sist uke. Eg sa eg var ikkje interessert, og la på. Han ringte opp att, men då var eg ikkje like høflig.
Hei Halvor, Vi tar det svært på alvor dersom det ikke er komme frem hvem representanten vår ringte ifra. Takk for at du deler din erfaring. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men du er velkommen til å sende oss nummeret det gjelder på [email protected] for å gjennomgå saken. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Rundlurt ! Blei omringt av Unifon , som snakka meg over til Union , endte opp med det dyreste abonnementet ever og i tillegg 5 mnd oppsigelsetid ! At der var oppsigelsetid blei det ikke nevnt , for det var ikke Unifon plikta til å infomere sine kunder . For å avslutte abonnementet før oppsigelsetida er over , må man betale det abonnementet koster . Faktureringsavgift MED E-Faktura kr 29,- + mva pr. mnd . Ringer du Unifon , kan du ikke få svar pr.tlf , kun via e-mail . Mitt råd , styr unna Unifon !
Hei Jimmy, Vilkår som følger avtalen bekreftes i forbindelse med avtaleinngåelsen. Her fremkommer lengden på oppsigelsestiden og/eller en eventuell binding. Vi svarer på telefon, men for eksempel en oppsigelse må sende skriftlig som også er i henhold til våre vilkår. Det er uansett trist du sitter igjen med en negativ erfaring. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon Hilsen Christine Tharaldsen Unifon