Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har du abb, så opererer de med 3 mnd oppsigelsestid. Dette er godt skjult og ingen som selger deg abb. sier noe om dette. Selv om du kun har abb og ikke med telefon. Horribel kundebehandling. Styr unna !!
Hei Pål, Takk for din tilbakemelding. Dersom det er riktig som du skriver vil jeg gjerne se nærmere på din sak. Det er ikke slik vi ønsker at vår kundeservice skal oppleves. Hvis du vil sende oss en e-post til [email protected] med fullt navn og nummer så kontakter jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Berre rot og tull,mye løgn,forholder seg helst til næringsdrivende for dei er det vannskeligere f og klage, dei opperer både med brudd og oppsigelse gebyr,,firmaet er tidlegere phonect ,viss du ikkjebhar lyst og bruke mye unødvendig tid på og klage, eller skrive mailer du ikkje får svar på ,bør du finne et annet firma, er en egen facebook gruppe som advarer mot dei, styr unna, Er bedre og bruke røyksignaler Her er det absolutt ingen ting som er bra , beklager Den eneste gode erfaringa var når eg sente saken til forliksrådet med motkrav,og dei løste meg fra avtalen
Hei Ole, Takk for din tilbakemelding. Unifon er teleoperatør for bedrifter og handler i henhold til inngått avtale med alle våre kunder. Er litt usikker på hva du mener men ser gjerne nærmere på din sak. Send en mail til [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Har aldri sett makan til dårlig manerer, de svarer så ufhøffelig. Never at avtalen har ikke bindingstid, men du må allikevel betale for 2 mnd om du velger å trekke deg.
Hei Em, Takk for din tilbakemelding. Kundetilfredshet og god kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon. Våre kunderådgivere skal alltid opptre og svare våre kunder høflig. Dette følges opp både på mail og telefon. Vil gjerne se nærmere på din sak, send meg en mail på [email protected]. Husk å oppgi navn og telefonnummer. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Som mange andre skriver ble det plutselig snakk om både betaling for tre måneder ekstra og bindingstid på helt opp til 24 måneder med bruddavgift på 3000 kroner pr abonnement da kommunen skulle flytte de svært få abonnementene vi hadde hos Unifon til annen operatør. Jeg oppfatter kundeservice som svært dårlig, og forretningsmetodene som temmelig tvilsomme.
Hei Ove, Takk for din tilbakemelding. Bindingstid på bedriftsavtaler er normalt hos de fleste operatører som leverer telefoniløsninger. Kundene betaler ikke ekstra måneder men når de ikke er i bindingstid, er det standard oppsigelsestid som gjelder. Det er trist at du opplever dårlig kundeservice. Vil gjerne se nærmere på din sak, send meg en mail på [email protected] så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Dette har vært en dyr affære! automatisk 99 øre for hver megabyte etter at datapakken er oppbrukt hvis en ikke bestiller ny. Purregebyr på kr 420,- ! Selges inn på telefon uten bindingstid. Noe som ikke opprettholdes når abonnementet avsluttes. Får da beskjed om at jeg blir fakturer for 3 mnd. til.
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding. Ekstra kostnader på dataforbruk er kjedelig men dette kan løses. Vi varsler med SMS på 80% og 100 % bruk av inkludert datapakke. På Min Unifon kan man følge med på bruk og kjøpe ekstra datapakker. Du kan også legge til Vippsbetaling på abonnementet. Bruker vil da ikke ha mulighet til å bruke data utover inkludert pakke uten å kjøpe ny datapakke med Vipps. Bindingstid er ikke det samme som oppsigelsestid. Ønsker du at jeg skal se nærmere på din sak, send gjerne en mail til [email protected]. Oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Dyrt, dårlig, umulig å komme seg ut av. Ingenting positivt. Jeg kom meg ut ved å bytte til en leverandør som kjøpte meg fri. Burde vært en sak for politiet.
Hei Jørgen, Takk for din tilbakemelding. Det er trist at du opplevde Unifon på denne måten. Fornøyde kunder er svært viktig for oss. Du skriver du har byttet leverandør men send gjerne en mail til [email protected] om hva du mener er dyrt og dårlig. Vi jobber hele tiden for å bli bedre. Vennlig hilsen Anita/Hatlestad
I 2017 sa vi opp abonnement hos selskapet. Ifm min mors bortgang nå viser det seg at de har trukket hennes konto hver måned i ca 4 år etter oppsigselse. I tillegg er det frekke nok til å ta 99 kroner i fakturagebyr for avtalegiro.
Hei Andreas, Takk for din tilbakemelding. Uten å kjenne deres sak i detalj regner jeg med at den er ordnet opp i. Ønsker du at jeg ser nærmere på dette, send en mail til [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon