Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette har vært en dyr affære! automatisk 99 øre for hver megabyte etter at datapakken er oppbrukt hvis en ikke bestiller ny. Purregebyr på kr 420,- ! Selges inn på telefon uten bindingstid. Noe som ikke opprettholdes når abonnementet avsluttes. Får da beskjed om at jeg blir fakturer for 3 mnd. til.
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding. Ekstra kostnader på dataforbruk er kjedelig men dette kan løses. Vi varsler med SMS på 80% og 100 % bruk av inkludert datapakke. På Min Unifon kan man følge med på bruk og kjøpe ekstra datapakker. Du kan også legge til Vippsbetaling på abonnementet. Bruker vil da ikke ha mulighet til å bruke data utover inkludert pakke uten å kjøpe ny datapakke med Vipps. Bindingstid er ikke det samme som oppsigelsestid. Ønsker du at jeg skal se nærmere på din sak, send gjerne en mail til [email protected]. Oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Dyrt, dårlig, umulig å komme seg ut av. Ingenting positivt. Jeg kom meg ut ved å bytte til en leverandør som kjøpte meg fri. Burde vært en sak for politiet.
Hei Jørgen, Takk for din tilbakemelding. Det er trist at du opplevde Unifon på denne måten. Fornøyde kunder er svært viktig for oss. Du skriver du har byttet leverandør men send gjerne en mail til [email protected] om hva du mener er dyrt og dårlig. Vi jobber hele tiden for å bli bedre. Vennlig hilsen Anita/Hatlestad
I 2017 sa vi opp abonnement hos selskapet. Ifm min mors bortgang nå viser det seg at de har trukket hennes konto hver måned i ca 4 år etter oppsigselse. I tillegg er det frekke nok til å ta 99 kroner i fakturagebyr for avtalegiro.
Hei Andreas, Takk for din tilbakemelding. Uten å kjenne deres sak i detalj regner jeg med at den er ordnet opp i. Ønsker du at jeg ser nærmere på dette, send en mail til [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Oversiktelig og billig abonnement, med hyggelig kundeservice😊
Hei Alf, Takk for din hyggelige tilbakemelding! Kundetilfredshet og god kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Rimelig abonnement med super mobildekning! God kundeservice👍🏻
Hei Tiril, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Med Telenor sitt nett får du ikke bare super hastighet, men du får også svært god og stabil dekning over hele Norge. Veldig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Det er åpenbart mange som har de samme negative erfaringene med Unifon. En kynisk salgsteknikk og en total mangel på kundeservice. Feilsendte faktura med feile beløp medførte urettmessig store forsinkelsesgebyrer. Men umulig å få kontakt og tilbakemelding fra kundeservice. Mangel på informasjon om nye gebyrer i perioden, samt bruddgebyr til tross for at avtalen ble presisert inngått uten bindingstid. Selger sammenlignet prisen på mitt daværende abonnement som var inkludert mva med sine priser eksklusiv mva uten å informere om dette. Og selvfølgelig tillitvekkende at selger opplyste at han ringte fra en bedriftsavdeling hos Telenor. I likhet med andre her bestrider jeg bruddgebyr og skal møte i Forliksrådet.
Hei Anne, Takk for din tilbakemelding. Det er trist at du opplever det slik. Jeg kjenner ikke til at det er flere saker som skal i forliksrådet. Uten å kjenne saken i detalj kan du gjerne ta kontakt på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Unifon har vært en vanskelig opplevelse. Ingen kontinuitet, lurer deg, holder ikke avtaler, tar betalt for ting de ikke har klarlagt på forhånd. Det har vært vanskelig fra dag en. Ingen svarer på Mail før det går lang tid, hvis de svarer. Du må ringe og det er nye personer hele tiden, bare rot og dårlig struktur. De ønsker bare å utnytte deg for det du er verd økonomisk
Hei Laila, Takk for din tilbakemelding. Unifon har ikke som intensjon å lure kunder, ei heller å utnytte deg økonomisk. Vi fakturerer kundene i henhold til signert avtale og vilkår. Jeg kjenner ikke din sak i detalj men send gjerne en mail på [email protected] så kan jeg kontakte deg og se på din sak. Vennlig hilsen Anita/Unifon