Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 311 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 311 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 311 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
690
90
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no

Hjelpsom

Omtale av  Merete

Fikk kjaps svar, lite ventetid da jeg ringte og fikk god hjelp med det jeg lurte på. Trivelig og hjelpsom.

Svar fra Unifon
19.04.2023 16:29

Hei Merete, Takk for fin tilbakemelding, det varmer hjertet mitt å høre om din opplevelse. Våre kunder skal ikke vente i kø når de ringer vår kundeservice, og vi lover alltid rask svartid. Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Urimelig krav av faktura

Omtale av  Khalid S

Jeg har sluttet min mobil abonnement etter flere år som kunde. Nå viser det seg at jeg fortsatt skulle betale for mobil tjeneren som Unifom ikke ytter til meg lenger.

Svar fra Unifon
19.04.2023 16:57

Hei Khalid, Så trist å høre at du valgte å avslutte kundeforholdet hos oss. Nå kjenner ikke jeg til din avtale, men ta gjerne kontakt med oss på 05015 eller [email protected] slik at vi kan ta en gjennomgang av saken. Hilsen Emilie Unifon AS

God service

Omtale av  Ingrid H

Bra service . Kundeservice hyggelig og tilbakemelding god

Svar fra Unifon
11.04.2023 12:21

Hei Ingrid, Takk for fin tilbakemelding. Kundeservice er vårt hovedfokus, og det varmer hjertet mitt å høre at vi lykkes med dette. Hilsen Emilie Unifon AS

Regulært kjeltringfirma

Omtale av  Jorn

De praktiserer en fullstendig uakseptabel innkreving av forhåndsfakturering. Når kunde da får nok av dette, sperrer de SIM-kort og forlanger videre betaling for fult bruk ... ! Ignorerer enhver innsigelse. Engasjerer så inkassofirma på beløpene de overhodet ikke har krav på, og til sist namsmann/utleggsforretning. Fra et konstruert beløp på rundt 600 kr. - videre opp og ned 2000, 1400, 4200 og til sist 9900,- Uten at abonementet har vært i bruk .. Som igjen bare vil føre til politianmeldelse mot de. Må være mest useriøse selskapet på markedet.

Svar fra Unifon
11.04.2023 12:27

Hei Jørn, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Systematiske svindlere

Omtale av  Maja

Selgere utgir seg for å være fra Telenor. For å få tilbud fra «Telenor» blir man bedt om å svare Ja på SMS, mens samtalen pågår. Da er hele familien blitt bedriftskunder i Unifon. 4 måneders oppsigelsestid, 3000 kr pr abonnement å bryte. Og det for et abonnement som ironisk nok heter «uten binding». Legg på så fort noen til slutt nevner ordet Unifon, og aldri svar på sms hvor du ser ordet Unifon

Svar fra Unifon
03.05.2023 11:56

Hei Maja, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bare vrøvl fra innpåsliten telefonselger

Omtale av  Erik

Ble ringt opp i går fra en telefonselger som var ekstremt innpåsliten. Fra første stund ga jeg tydelig uttrykk for at jeg ikke var interessert. Det ble ikke akseptert, og selger fortsatte å bruke diverse teknikker for å få meg interessert. Jeg er i utgangspunktet ikke tilhenger av å legge på midt i en samtale, så jeg lot selgeren prate. Jeg forsøkte gjentatte ganger å takke nei, og kunne neppe ta det seriøst når jeg ble lovt gull og grønne skoger i forhold til abonnementet jeg allerede har. Jeg sa at han gjerne kunne sende meg et tilbud slik at jeg får sett på det i ro og mak, men at jeg i utgangspunktet fortsatt ikke var interessert. Fikk da beskjed om at han ikke kunne sende tilbud. Jeg svarte da med å si at jeg da heller ikke var interessert. Da fikk jeg plutselig et tilbud allikevel på epost. Så langt hadde han ikke sagt noen ting om at det var snakk om et bedriftsabonnement. Jeg sa da at prisen han hadde lovet meg som bedre var eks. Mva, men at jeg ikke var Mva registrert. I tillegg sa han mange ganger at det ikke var noen bindingstid (som jo stemte), og at jeg etter en måned kunne gå tilbake om jeg ikke var fornøyd (som jo ikke stemmer, fordi tilbudet jeg fikk inkluderte 3 mnd oppsigelsestid - noe han aldri nevnte). Fortsatt tok han ikke nei som et svar. Til slutt hadde jeg ikke tid til å holde på med det tullet lenger, og måtte bli litt streng i stemmen for å få frem at jeg virkelig ikke var interessert. Jeg forstår at Unifon ikke er den eneste leverandøren som bruker skitne regel-rytter triks for å lokke til seg kunder, men dette ble for dumt og useriøst. I tillegg forventer jeg at når jeg gjentatte ganger gir uttrykk for at jeg ikke er interessert, så blir dette akseptert av selgeren. Jeg blir ofte ringt av ukjente nummer ifbm jobb, og ender derfor ofte på tråden med selgere. Har dog aldri opplved maken til innpåslitsomhet og useriøsitet. Takket være denne selgeren så oppfatter jeg Unifon som umåtelig useriøst, og kommer til å styre unna i fremtiden også. Hvis unifon faktisk er en ordentlig aktør, så er det jo litt synd at slike telefonselgere ødelegger hele inntrykket på få minutter. Mitt tips er å styre langt unna om de ringer deg, og heller se på ordentlige tilbud i ro og mak hjemme, når man faktisk har tid til å lese den lille skriften og påse at avtalen man går over til faktisk er bedre, og ikke bare løgn fra en overivrig selger.

Svar fra Unifon
03.05.2023 11:56

Hei Erik, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Oppklaring i forbindelse med mobilabonnement.

Omtale av  Ivar

Fikk i høy grad rettet opp i noen misforståelser/ feil som ble gjort i forbindelsen med abonnementsavtalen min! Tilfreds med utfallet av denne!

Svar fra Unifon
19.04.2023 16:52

Hei Ivar, Tusen takk for at du tok kontakt med vår support, slik at vi fikk rettet opp i dette. Det er godt å høre at saken løste seg på en god måte. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR