Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble oppring hvor de utga seg for å være fra telia og ville gi meg et bedre tilbud på bedriftsabonnement, det ble aldri nevnt at jeg skulle bytte leverandør før de etter jeg hadde skrevet under sa at jeg burde laste ned unifor appen. ringte kundeservice for å kansellere abonnementet, og ble fortalt at jeg hadde 4mnd oppsigelse og ikke kunne bruke angreretten. rendyrket svindel!
Hei Linda, Det er trist å høre du har hatt en negativ opplevelse. Vi har strenge krav til dokumentasjon i innsalg, og det tas samtaleopptak av bekreftelsen. Send meg gjerne nummeret det gjelder på [email protected] så skal jeg undersøke saken for deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ønsket umiddelbart å trekke meg fra avtalen da jeg forsto hva jeg hadde gått inn på, blir likevel fakturert for en periode jeg overhode ikke har benyttet tjenesten. Uverdig utnytting av kunder.
Hei Sigrid, Tjenestene vi leverer har standard oppsigelsestid i henhold til våre generelle vilkår. Vilkårene er alltid tilgjengelig på vår nettside www.unifon.no Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i sakene din, du må gjerne sende meg en epost på [email protected] med navn og nummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Når jeg byttet over til Unifon, så fikk jeg utrolig god hjelp. Hele prosessen fra gammelt abonnement til Unifon var ryddig og opplevdes trygt. Fikk møte en ansatt som hjalp meg med å få inn simkortet og til å laste ned appen.
Hei Ina, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din, og ikke minst for at vi er så heldig som har fått deg som kunde. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
God service og fikk god hjelp med forespørselen min.
Hei Mariken, Dette var veldig hyggelig å lese, og jeg håper at vi klarer å beholde deg som en fornøyd kunde, i lang tid fremover! Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ingenting ting vondt å sei, bare å begynne. De er alltid tilgjengelig.
Hei Teeso, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det blir ikke bedre enn dette. Aldri kø når du ringer oss, og vi er stolt av å kunne besvare anrop på 30 sekunder svartid med ingen tastevalg. Takk for at du anbefaler oss! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Forsøk på å lure folk til å inngå avtaler gjennom telefonsalg hvor jeg klart og tydelig påpekte at jeg kun var interessert i et tilbud. Villedende markedsføring. Rein svindel. Selgeren kom med et tilbud. Skulle matche abbonnementet jeg har i dag, men 200 kr billigere. Han sa jeg fikk fri data, sms og tale, i hele EU/EØS etc. Jeg ba om å få sendt tilbudet skriftlig for å vurdere det senere. Fikk tilsendt SMS, og han skulle ta et lydopptak av at jeg bekreftet det. Jeg spurte hva jeg skulle bekrefte - at jeg skulle få et tilbud, eller om jeg bekreftet at jeg skulle inngå en avtale. Selger svarte ikke tydelig og jeg la på. Det viser seg at smsen inneholder kontrakt og avtalevilkår. Disse stemmer ikke i det heletatt med tilbudet han gav meg muntlig. Det viser seg i tillegg at summen selger oppga var uten mva. De neste dagene ringer selger meg støtt og stadig. Til slutt svarer jeg igjen, og han vil igjen ta et lydopptak der jeg bekrefter. Jeg sier jeg ikke er interessert. Han insisterer. Jeg sier dette er forsøk på svindel, forsøk på å lure meg til å inngå en avtale, og villedende markedsføring. Jeg sier jeg skal melde dem til forbrukertilsynet. Selger responderer med å si at jeg får et gavekort på 1000 kr for å bruke på ny telefon hos dem, og at tilbudet er for godt til å takke nei til. Samtalen går frem og tilbake. Jeg reserverer meg fra å bli oppringt, og ber om bekreftelse på at dette er gjort. Selger svarer ikke på om reservasjonen er bekreftet, men insisterer videre på at tilbudet er for godt til å takke nei. Etter å ha forsøkt å få reservasjonen bekreftet 4 ganger legger jeg til slutt på, men selger fortsatt forsøker å overbevise meg. Rein svindel. Løgn og forsøk på å villede meg til å forplikte meg, der jeg tydelig og uttrykkelig bare var interessert i et tilbud. Villedende markedsføring, der selger sier en ting muntlig på tlf, mens avtalevilkårene sier noe helt annet.
Hei Kalle, Det er svært viktig for oss at innsalget skal skje på en profesjonell og god måte. Alle opplysninger skal selvsagt komme frem på rett måte til kunden, som i dette tilfellet var deg. Vi vil gjerne undersøke denne hendelsen videre. Om ønskelig, ta kontakt med meg direkte på [email protected] med ditt navn og nummer. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Alt var helt topp. Kunne ikke blitt bedre! Anbefales!
Hei Alf, Dette var veldig å hyggelig å høre! Det er det som er målet vårt, at du skal være fornøyd med abonnementet ditt. Ønsker deg en riktig fin fredag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon