Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har kunn vert problem fra dag en med faktura som er høyere en avtalt så får en forhandlet den ned så plutselgt begynner di å ta betalt for mms og til slutt så hadde di satt en faktura på pause mens di vurderte abonnement prisen som eg hadde skriftleg på mail så sperret di plutseleigt tlf uten varsel. Eg skal bort fra unifon raskest muligt. Forstår ikkje at det er lov å drive på denne måten. Eineste positive er at det ikkje er ventetid hos kundeservice
Hei Jonnas, Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale her. Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så lang. Vi ønsker jo at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig bra, ingenting å klage på. Effektiv hjelp og veldig hyggelige folk
Hei Erik, Takk for så fin tilbakemelding!😊 Veldig godt å høre du du er fornøyd, og ikke minst at du hadde så fin opplevelse når du tok kontakt med våre kunderådgivere. Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hold dere unna. Du aksepterer vilkår du ikke har sett. Alt blir dyrt. Har vel bare 40 gb inkl datamengde i utlandet. Selskapet utnytter alle smutthull i lovverket.
Hei Øivind, Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale her. Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svindelselskap som spekulerer i å kjøre saker helt til forliksrådet i Kristiansand. Mange kan ikke møte der og dermed vinner de saken. Fikk et tilbud fra en av deres selgere som jeg takket ja til. Hørte ikke mer fra de. Etter to måneder ringte en ny selger og tilbydde på nytt. Opplyste om at jeg hadde nytt abonnement hos annen, fikk deretter faktura på kontraktsbrudd.
Hei Alf, Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale her. Nå kjenner jeg dessverre ikke så godt til saken din, men hvis du kontakter meg personlig på [email protected] så kan jeg få tatt en ny titt på saken. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Har mobilt bedriftsnett og ønsket å oppdatere avtalen. Fikk god service, ryddig og oversiktlig avtale med gode priser. Er godt fornøyd med tjenesten automatisk data-refill hvis noen av de ansatte skulle gå over datamengden enkelte måneder, det har spart oss for mye bryderi. Har vært lite problemer siden vi gikk over til Unifon i 2021 og regner med at det fortsetter slik.
Hei Sølvi, Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det setter vi veldig pris på :) Vi ser frem til et godt samarbeid, og håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Meget god veiledning og oppfølging. Det eneste minus var at jeg ble fortalt at overgangen til Unifon skulle skje via qr kode uten simkort. Men da dagen og timen kom, viste det seg at telefonen min ikke støttet et slikt program. Jeg måtte derfor kjøre 4 mil til Stavanger for å hente simkort, for jeg kunne jo ikke vente på å få det i posten.
Hei Ståle, Tusen takk for fin tilbakemelding. Det var synd å høre at du opplevde utfordringer med eSIM ved overgang til oss. Vi håper på et godt samarbeid i fremtiden. Ikke nøl med å ta kontakt dersom noe skulle oppstå! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Jeg ble uheldigvis oppringt av en selger fra dette svindelselskapet. Hun lovte billig abonnement. Siden jeg har hatt Telenor som leverandør imange år og er fornøyd med dem, så var jeg i tvil om jeg skulle bytte. Jeg spurte om jeg måtte bytte SIM kort hvis jeg gikk over til Unifon. Nei, sa hun, det måtte jeg ikke. Så,dum som jeg var svarte jeg o.k på meldingen som jeg fikk. Den meldingen måtte jeg svare på før jeg fikk lest avtalen og mens jeg snakket med henne. Da jeg sjekket e-post rett etter samtalen var det en e-post fra Unifon. Øverst i den stod det:Klikk her for å bekrefte. jeg klikket og forventet at det kom en ny side med avtalen på.Det gjorde ikke det, jeg ble sjokkert da det viste seg at jeg hadde godtatt avtalen uten å vite om det. Dette var en felle, hvorfor står det øverst før avtalen? Det viste seg at hun løy da hun fortalte at jeg ikke måtte bytte SIM kort, for etter noen dager lå nytt SIM kort i postkassa. Jeg har sendt titalls e-poster til dem og klaget på behandlingen jeg har fått, men nå skal de ha kr.3000.- +mva i bruddgebyr. Jeg var aldri kunde hos dem, for jeg kansellerte avtalen to dager etter den var inngått. Ligg unna dette selskapet. Det er SVINDEL basert på løgner.
Hei Torstein, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS