Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Den største svindleren jeg har vært borti. De utgir seg for å være Telia når de ringer, slik at man får tillit til de og tror det er ens eget abonnent. De har tatt opp samtalen, men nekter å gi den til oss fordi de snakker om personvernet til deres selger. Hva med mitt personvern? På taleopptaket kan man tydelig høre at de har lurt oss og løyet, derfor ønsker de ikke å gi oss lydfilen. De sier de heller kan gi en "transkibert versjon", slik at de kan skrive om det som blir sagt. Når man ringer, ber de oss sende mail, og når man sender mail, ber de oss ringe. De er helt nådeløse!
Hei Vilde, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ingen app som fungerer for å overvåke forbruk. Automatisk fornyelse av datatrafikk uten samtykke, så kostnadene løper løpsk om man bruker over datagrensen
Hei, Takk for tilbakemeldingen din! Gjerne ta kontakt med oss på [email protected] eller 05015 så kan vi se nærmere på saken og hjelpe deg. :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hurtig og Godt svar på kundeservice Enkel bruk av min side.
Hei Rune, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen og produktet vårt 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Kundeservice som ikke stenger kl.16 Fikk hjelp med en gang👍
Hei Stian, Takk for den fine tilbakemeldingen din! Veldig hyggelig å høre at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår som vi er så stolte av. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon gir god kundeservice og gode priser. Man føler seg sett og ivaretatt.
Hei June, Det var en hyggelig tilbakemelding. Tusen takk :) Vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Konkurransedyktige priser, rask respons og hyggelige folk på kundeservice.
Hei Kjell, Takk for super tilbakemelding! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Alle sim kort fra dem blir ødelagt. Kontaktet flere ganger for en qr kode, til slutt slått av telefonen på meg. De svarer ikke meg nå. Ungå
Hei Storo, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS