Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 311 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 311 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 311 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
690
90
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no

Minner om svindel.

Omtale av  Vanja S

Ble kontaktet av en pågående selger som ga pristilbud uten å informere om at det var til bedriftsabonnement med priser uten MVA. Ble heller ikke informert om høye bruddgebyrer (3000+MVA per avtale, på til sammen 4 avtaler, hvorav to av dem "små" pakker til barn), og heller ikke informert om lang bindingstid på 24 mndr. I tillegg fikk barna på 12 og 14 år anledning til å fritt overtrekke den inkluderte datapakken per måned uten at jeg ble varslet, til blodpriser, som medførte at de overtrakk med over 2000 kr for en måned uten at jeg ante noe før regningen kom. Da jeg klaget, ble jeg møtt med lite imøtekommenhet, hvor jeg ble bedt om å legge frem skriftlig dokumentasjon på hva selgeren hadde sagt til meg på telefonen. Selv om de til slutt krediterte deler av beløpet, og satt ned prisen noe, så sitter jeg igjen med økt pris og økt bindingstid fra forrige leverandør. En svært dårlig erfaring.

Svar fra Unifon
11.07.2024 14:16

Hei Vanja, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en ny titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Super kundeservice

Omtale av  Tor E

Svært hyggelig og hjelpsom kundeservice. Fine priser på standard abonnement, men kunne ha tenkt meg noe bedre og anvendelig datapakker ved feks hyttetur (fri bruk i 2 døgn osv).

Svar fra Unifon
11.07.2024 11:08

Hei Tor, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å høre du er fornøyd med produktet vårt og prisene våre. Vi tar til oss alle tilbakemeldinger vi får da vi er alltid er på utkikk etter ting vi kan forbedre oss på så tusen takk for det! 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Svindelteknikk fra selger.

Omtale av  Andre S

Selger ringer i forrige uke og tilbyr abonnement til en gitt pris, uten binding eller oppsigelsestid. Må svare ok på meldingen der og da, får ikke kommet inn på linken som ble sendt før jeg får lagt på, men får lest gjennom alt med liten skrift etterpå, og opplysningene i vilkårene stemmer ikke med det som ble avtalt på telefon. Prøver sende melding uten å få svar fra nr selger brukte til sms, ringer, men får da nr som ikke er i bruk. Kontakter support, men da avtalen er signert med ok, sier de det er vanskelig å komme ut fra avtalen uten bruddgebyr. Lureri. Venter å høre videre fra de.

Svar fra Unifon
11.07.2024 09:50

Hei Andre, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med Unifon så langt. Det er selvfølgelig ikke dette inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå har ikke jeg alle detaljene i saken din så det hadde vært fint om du kunne tatt kontakt med meg personlig. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg få tatt en ny titt på saken din. Eller så kan du kontakte kundeservicen vår på [email protected] eller på 05015. Håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Erfaringer

Omtale av  Bernhard K. S

Inne store erfaringen med Unifon, men god erfaring med Nortel

Svar fra Unifon
11.07.2024 11:11

Hei Bernhard, Tusen takk for fine ord!😊 Jeg håper og tror at du kommer til å bare ha gode erfaringer med oss nå som det er Unifon. Skulle det være noe som helst vi kan hjelpe deg med så stiller den flotte kundeservicen vår opp 08-17 hverdager, men også på vakttelefonen som er åpen 24/7. Velkommen til Unifon! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Odd Fiane

Omtale av  Odd F

Veldig fornøyd med tjenestene. Utrolig bra kundeservice! Anbefales

Svar fra Unifon
11.07.2024 11:03

Hei Odd, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det er så gøy å høre du er fornøyd med produktet vårt, og at du har fått oppleve den flotte kundeservicen vår. Vi håper du fortsetter som fornøyd kunde hos oss i mange år fremover 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ikke inngå avtale med dette selskapet! LURERI!

Omtale av  Maijka

De lurer deg. Vanskelig å finne faktura, ikke en bra overgang fra Telenor. Dårlig kundeservice. Jeg sa ja til å inngå en avtale - hvis jeg IKKE fikk bindings tid. DET var det jeg sa ja til. Selger sender sms og sier jeg skal svare ja på denne, gjorde det - uten å lese avtalen - hvor det der stod 24 mnd. bindingstid. Dette er å lure folk. Avtalen ble tatt opp, men den får ikke jeg tilgang til. Jeg skal nå kontakte forbruker ombudet og be de om å ta saken. En muntlige avtale er like bindende som en skriftlig. Har selvsagt tatt kontakt med de, det endte kun med "Beklager, men avtalen står". INGEN forsåelse eller tilbatrekking av kundeforholdet, som jeg vil ut av.

Svar fra Unifon
11.07.2024 09:49

Hei Maijka, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med Unifon så langt. Det er selvfølgelig ikke dette inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå har ikke jeg alle detaljene i saken din så det hadde vært fint om du kunne tatt kontakt med meg personlig. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg få tatt en ny titt på saken din. Eller så kan du kontakte kundeservicen vår på [email protected] eller på 05015. Håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Dårligeste leverandør

Omtale av  Saeideh K

Selgeren ringte mange ganger og sa at vi er best og dere prøve oss. Jeg sa til ham at dere må sende skriftlig til oss at den har ingen bindingstud, da han skrev på sms og vi avtalt at etter en uke sender SIM kort til oss, men de aldre har sendt SIM kort til oss og etter en måned på søndag fikk vi beskjed at UNIFON SIM kort blir aktivert på mandag, da ringte jeg til de og sa til de at vi har ikke fått SIM kort og dere har ikke rett for å aktivere den. På mandag har jeg fått beskjed en gang til at kl.11 SIM kort blir aktivert. Jeg ble sint og ringte en gang til , da sa de at du må sende oss e-post. Da sendte jeg e-post for å stoppe avtale og de godkjente. Etter 4 uker har jeg fått engang til sms at SIM kort blir aktivert. Jeg ringte til de, da ble jeg så sint og de sa at hvis dere vil ikke UNIFON, må dere betale for 3 måneder. Jeg ble helt sjokkert at da startet ikke man på en avtale og får ikke SIM kort hvirdan kan få faktura for 3 månedere oppsigelse? Jeg skal klage av de på forbrukerrådet.

Svar fra Unifon
28.06.2024 15:06

Hei Saeideh, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene i saken din, så det hadde vært fint om du kunne tatt kontakt med meg. Som sagt så ønsker jeg veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR