Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask service og fikk alle svar på mine spørsmål👍👍
Hei Ole, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Liten ventetid og en meget rask tilbakemelding på min forespørsel. Kjempe bra. I tillegg veldig hyggelig.
Hei Lisbeth, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS
Helt super kundeservice, kjempe fornøyd! Jeg blir alltid godt ivaretatt når jeg ringer!
Hei Nils, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det gjør meg glad å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Våre kundeservicemedarbeidere gjør alltid sitt beste for å yte enestående service. Dette er vi stolte av. Vi ser frem til et fortsatt godt samarbeid med deg i fremtiden. Hilsen Emilie Unifon AS
Unngår å oppgi viktig informasjon. Mottok kontrakt på mail uten å ha bekreftet avtale.
Hei Hilde, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Helt nødvendig informasjon for meg kom på plass. Jeg er fornøyd.
Hei Else, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk raskt svar, og de hadde veldig god og ryddig service.
Hei Kim, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på å ha deg som lojal kunde av Unifon, og ser frem til et fortsatt godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS
Rask tilbakemelding. Hyggelige og positive ansatte.
Hei Øyvind, Takk for god tilbakemelding! Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med våre tjenester, og ikke minst våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å yte enestående service. Hilsen Emilie Unifon AS