Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 311 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 311 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 311 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
690
90
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no

Virker

Omtale av  Jack T. L

Virker når det skal virke. Hjelpsomme folk på helpdesk, når vi ikke får noe til å virke. Unifon synes også å jobbe for sikkerhetspolitisk bærekraft: Et redundant nett som skal virke også hvis krise/konflikt rammer. Det blir bare viktigere og viktigere.

Svar fra Unifon
04.04.2024 09:48

Hei Jack, Tusen takk for fine ord! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Sikkerhet og våre kunder er to veldig viktig punkter for oss, og det er noe vi streber etter å være best på. Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Laaaang/ingen kundeoppfølging....

Omtale av  Tor A. B. F

Elendig kundeservice og ekstremt lang behandlingstid (10-14 dager fra forespørsel til svar på epost..)..Fakturerte oss for forsinkelser nå de var grunnen til forsinkelsen selv.. Nå er det 21.03.24 og pågående sak med de har foregått siden 20.12.23.. Helt ubegripelig at de fortsatt har kunder.. #PÅVEIBORT

Svar fra Unifon
25.03.2024 08:42

Hei Tor, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Svindel! Gir tilbud de ikke klarer å levere etter du har lagt på telefon med de svarer ikke på tlf!

Omtale av  Glenn

Har 3 bedriftsabenoment igjennom nortel som er blitt kjøpt opp av unifon, selger ringte sendte tilbud som jeg aksepterte MEN !! Unifon kunne ikke levere tilvudet som var sendt så de slettet avtalen (uten å informere meg!) Og de har fortsatt å sende gammle abenoment priser. Dette blir ikke betalt og de svarer ikke på mail ringer ikke opp igjen etter man har snakket med dem på kunde service! Styr unna ! Ren svindel. Jeg har alt skriftelig og de kommer ingen vei med meg!

Svar fra Unifon
25.03.2024 08:41

Hei Glenn, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Dårlig spesifisering av ekstra utgifter på regning.

Omtale av  Øystein E

Får ekstra utgifter på tlf. regning på abonnement som de påstår jeg har bestilt. Har avbestilt men ekstrautgiften er fortsatt på regningen

Svar fra Unifon
21.03.2024 15:59

Hei Øystein, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Unifon anbefales ikke. Føler meg lurt

Omtale av  Kjell M

Hadde ett bedrift abonement. Så ble jeg ansatt og fikk dekket mobil. Telia ordnet med overføring av nummer. Jeg manglet visst 2mnd av 2 års bindings tid men fikk ikke beskjed om dette før overføring av nummer. Fikk da en regning på 38876kr. Prøvde å klage og si at regning for da manglende mnd. Burde stå i stil slik som andre selskaper opererer med. Men neida. Så for all del ikke bruk Unifon.

Svar fra Unifon
18.03.2024 15:52

Hei Kjell, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er jo ikke det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Trygt

Omtale av  Geir N

Bra kundeservice og bra dekning til riktige priser

Svar fra Unifon
18.03.2024 15:43

Hei Geir, Takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med kundeservicen vår 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Unik god kundeservice.

Omtale av  Anders H

Unifon er noko so unikt, at kundeservice er prioritert. Dei har akseptable prisar med Telenor dekning. Eg er avhengig av Telenor-dekning. Både muntleg og skriftleg kontakt med kundeservice har vore forbilledleg rett og slett. Kort svartid, og eg blir teken seriøst. No skiftar eg ikkje mobilabbonement ofte akkurat. Ser ikkje grunn til å forlate Unifon. Bindingstid eller ei.

Svar fra Unifon
12.03.2024 21:19

Hei Anders, Veldig hyggelig med en så fin tilbakemelding. Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR