Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ren SVINDEL! Hold deg LANGT UNNA!! De fikk min kone - som ikke snakker norsk - til å svare "Ja" på en tekstmelding ang. et telefonnummer som IKKE TILHØRER henne!! Og nå vil de ha penger! SVINDELFIRMA!! Hun kunne like gjerne ha sagt "JA" til å selge bilen eller betale 1 kr./mnd! Nummeret er Ikke hennes til å disponere på noe vis! KJELTRINGFIRMA!
Hei Pål, Det er veldig leit å høre om din og din kones opplevelse med oss så langt. Det er jo ikke det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Dette er det mest forferdelige mobilselskapet jeg noensinne har opplevd! De er hjerteløse og respektløse, og farer med løgn og villende salgsmetoder. Jeg ble oppringt av en selger, som overtalte meg til å bytte til Unifon. På det tidspunktet betalte jeg 249 kr for mitt mobilabonnement, og selgeren sa jeg kunne få et abonnement hus Unifon til 299, med mer data. Det var veldig billig mente han, og den prisen fikk jeg bare mot to års binding. Men, man kunne bytte til et annet selskap om man ville, for de fleste mobilselskaper finansierte bruddgebyr. Alt dette var LØGN, selvsagt, jeg burde visst.. av to grunner: 1. Det han IKKE nevnte var at denne summen var ekskludert fakturagebyr og mva. Så når regningen først kom var den mye høyere. Joda, dette sto nederst i villkårne i mailen jeg fikk med liten skrift, men selgeren hadde sånn hastverk med å få meg til å signere, at jeg følte press på meg til å skynde meg å lese gjennom. I tillegg så VISSTE jo denne selgeren at jeg ikke hadde fått med meg at prisen var uten mva og fakturagebyr. Han unnlot å nevne det med VILJE. Når man bevisst lar være å nevne noe, er det villedende og manipulerende. Jeg fikk en selvsagt en sleip, kald mail av Unifon hvor de sier jeg har fått info. Men det fikk jeg ikke MUNTLIG av selgeren på telefon. Han holdt med vilje tilbake informasjonen. Dette er jo helt klart villende, umoralsk og lureri, spør du meg. 2. De fleste mobilselskaper finansierer IKKE bruddgebyr. De bare legger til en ekstra sum på fakturaen, slik at det er du selv som betaler bruddgebyret. Så også dette var villende og manipulering. Fordi jeg var sint over dette ventet jeg med å betale første faktura, og ringte support i god tid og sendte flere mailer for å finne en løsning. Men de svarte ikke på flere uker. Til slutt måtte jeg bare betale fakturaen for å unngå inkasso. Og nå har jeg fått ny faktura med et beløp som er enda høyere, fordi det er forsinkelsesgebyr med fra forrige gang. Hvor skal dette ende? Jeg har null kontroll over fakturagebyret.. Jeg synes faktisk ikke at jeg fortjener å bli behandlet så respektløst.. Det er ordentlig fælt at selgeren med vilje unnlot å fortelle at det var mva og fakturagebyr. Den mannen aner ingenting om min økonomi.. Hvordan kan de gjøre slikt mot folk? Det er fullstendig hjerteløst.
Hei Anniken, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Mangler eSim til Apple Watch. Det er en dealbreaker
Hei Jesper, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det stemmer at vi per dags dato ikke har eSim til Apple Watch, men dette er noe vi jobber med, og håper å kunne tilby våre kunder fortløpende😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Kostet mye mer enn lovet. Abonnementet kostet 399,- i mnd men første måned ble jeg fakturert nesten 1500,- siden har det vært rundt 500,-
Hei Brit, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale. Nå kjenner jeg dessverre ikke så godt til saken din, men du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Gode vilkår og god service. Svarer med en gang på tlf (kundeservice)
Hei Inge, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Konkurransedyktige priser og rask tilbakemelding ved henvendelse.
Hei Ståle, Takk for fin tilbakemelding! Veldig godt å høre at du er fornøyd med prisene våre! Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd. 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Bra service, gode priser, veldig godt fornøyd. Svarer raskt på henvendelser, og er alltid serviceinnstilt.
Hei Trond, Veldig hyggelig med en så fin tilbakemelding. Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS