Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra service, gode priser, veldig godt fornøyd. Svarer raskt på henvendelser, og er alltid serviceinnstilt.
Hei Trond, Veldig hyggelig med en så fin tilbakemelding. Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
For en svindel! Lureri på telefon hvor man ikke opplyser om alle vilkår. Bindingstid på 2 år! Automatisk fornyelse med nye 2 år bindingstid! Har prøvd å heve avtalen, som ikke har startet enda, men helt umulig, dårlig holdning fra kundeservice, ikke tjenesteinnstilt. Skal du ha telenor nettet, bruk Telenor. Ikke bruk Unifon! Ren svindel.
Hei Bart, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Virker når det skal virke. Hjelpsomme folk på helpdesk, når vi ikke får noe til å virke. Unifon synes også å jobbe for sikkerhetspolitisk bærekraft: Et redundant nett som skal virke også hvis krise/konflikt rammer. Det blir bare viktigere og viktigere.
Hei Jack, Tusen takk for fine ord! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Sikkerhet og våre kunder er to veldig viktig punkter for oss, og det er noe vi streber etter å være best på. Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Elendig kundeservice og ekstremt lang behandlingstid (10-14 dager fra forespørsel til svar på epost..)..Fakturerte oss for forsinkelser nå de var grunnen til forsinkelsen selv.. Nå er det 21.03.24 og pågående sak med de har foregått siden 20.12.23.. Helt ubegripelig at de fortsatt har kunder.. #PÅVEIBORT
Hei Tor, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Har 3 bedriftsabenoment igjennom nortel som er blitt kjøpt opp av unifon, selger ringte sendte tilbud som jeg aksepterte MEN !! Unifon kunne ikke levere tilvudet som var sendt så de slettet avtalen (uten å informere meg!) Og de har fortsatt å sende gammle abenoment priser. Dette blir ikke betalt og de svarer ikke på mail ringer ikke opp igjen etter man har snakket med dem på kunde service! Styr unna ! Ren svindel. Jeg har alt skriftelig og de kommer ingen vei med meg!
Hei Glenn, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Får ekstra utgifter på tlf. regning på abonnement som de påstår jeg har bestilt. Har avbestilt men ekstrautgiften er fortsatt på regningen
Hei Øystein, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hadde ett bedrift abonement. Så ble jeg ansatt og fikk dekket mobil. Telia ordnet med overføring av nummer. Jeg manglet visst 2mnd av 2 års bindings tid men fikk ikke beskjed om dette før overføring av nummer. Fikk da en regning på 38876kr. Prøvde å klage og si at regning for da manglende mnd. Burde stå i stil slik som andre selskaper opererer med. Men neida. Så for all del ikke bruk Unifon.
Hei Kjell, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er jo ikke det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS