Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mangler eSim til Apple Watch. Det er en dealbreaker
Hei Jesper, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det stemmer at vi per dags dato ikke har eSim til Apple Watch, men dette er noe vi jobber med, og håper å kunne tilby våre kunder fortløpende😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Kostet mye mer enn lovet. Abonnementet kostet 399,- i mnd men første måned ble jeg fakturert nesten 1500,- siden har det vært rundt 500,-
Hei Brit, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale. Nå kjenner jeg dessverre ikke så godt til saken din, men du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Gode vilkår og god service. Svarer med en gang på tlf (kundeservice)
Hei Inge, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Konkurransedyktige priser og rask tilbakemelding ved henvendelse.
Hei Ståle, Takk for fin tilbakemelding! Veldig godt å høre at du er fornøyd med prisene våre! Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd. 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Bra service, gode priser, veldig godt fornøyd. Svarer raskt på henvendelser, og er alltid serviceinnstilt.
Hei Trond, Veldig hyggelig med en så fin tilbakemelding. Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
For en svindel! Lureri på telefon hvor man ikke opplyser om alle vilkår. Bindingstid på 2 år! Automatisk fornyelse med nye 2 år bindingstid! Har prøvd å heve avtalen, som ikke har startet enda, men helt umulig, dårlig holdning fra kundeservice, ikke tjenesteinnstilt. Skal du ha telenor nettet, bruk Telenor. Ikke bruk Unifon! Ren svindel.
Hei Bart, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Virker når det skal virke. Hjelpsomme folk på helpdesk, når vi ikke får noe til å virke. Unifon synes også å jobbe for sikkerhetspolitisk bærekraft: Et redundant nett som skal virke også hvis krise/konflikt rammer. Det blir bare viktigere og viktigere.
Hei Jack, Tusen takk for fine ord! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Sikkerhet og våre kunder er to veldig viktig punkter for oss, og det er noe vi streber etter å være best på. Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS