Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ble nettopp oppringt av et callcenter som solgte bedriftsabonnementer på vegne av Unifon. Jeg forklarte at jeg ikke var interessert, at Unifon hadde kontakt meg to ganger tidligere i år, og at jeg hver gang hadde ytret et ønske om å bli reservert mot videre henvendelser, gjennom internreservering eller på annet vis (da jeg som næringsdrivende ikke kan reservere meg gjennom Brønnøysund). Selgeren ble så irritert at han ba meg legge ned foretaket mitt. Dette er en veldig interessant måte å skaffe seg nye kunder på. Jeg kan også avsløre at den ikke fungerer. Jeg er nå mindre interessert i å bytte telefonabonnement enn noen gang tidligere.
Hei, Tusen takk for at du opplyser oss om dette. Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Ble oppringt av en dame som sa hun jobbet for Telenor. Jeg trodde jeg fikk ett bedre abonnement. Har ikke mottatt faktura før jeg får betalingpåminnelse. Og må da betale over dobbelt så mye. Mye rot. Når jeg ringer for å få forklaring på faktura. Får jeg beskjed om at de ikke kan komme inn i systemet for å sjekke. Bindingstid 2 år. Ikke bra.
Hei Hans, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS
Sa ingenting om alle de ekstra kostnadene for å ringe og sende sms. Fikk inkassokrav for August den tredje August. Har betalt nesten dobbelt så mye som jeg pleide, selv om om jeg ble lovet at jeg kom til å spare penger ved å bytte til Unifon. Ville ha betalt for tre mnd i første regning... Veldig hissige på inkassokrav. Tror businessmodellen deres er å lure kunder for så mye penger som mulig før de skjønner hva som skjer... Styr unna og del med alle du kjenner! De folka her må stoppes!
Hei Jan, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg har forsøkt Unifon, byttet fra Telia til Unifon - plutselig doblet databruken seg! Og de fakturerer overforbruk med gaffel. Har gått tilbake til Telia og databruken er tilbake der den var. Dette lukter svidd. Ligg unna dette selskapet hvis du kan, det dyreste abonnementet jeg noen gang har hatt. Jeg krevde ingen binding, så jeg kom meg ut - men med 4 mnd oppsigelsestid! Det er lett å forstå at de binder deg til masten - for når du oppdager hvilken seilas de har tatt deg med på - så vil du av så fort som mulig. Da dukker lang oppsigelsestid opp fra skuffen.
Hei, Vi er lei oss for at du opplever at våre vilkår er uklare. Oppsigelsestid er vanlig bransjepraksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også har i sine avtalevilkår. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet til oppsigelse av ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Rask service. God service. Hyggelig dame. Kort sagt var den totale opplevelse utmerket
Hei Mariann, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Seljaren gir inntrykk av å representera din elsisterande leverandør, Phonero/Telia. Og nå er dei så greie og skal gi deg eit svært godt tilbod. I realiteten viser det seg at mine abonnement med kvar 15 GB blir 36 % dyrare dersom me brukar opp alle 15 GB. Og så bløffa han om at månadsprisen var eksklusive mva, som er direkte løgn. At eit firma kan driva slik, er skremmande.
Hei Lars, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Vi byttet fra Telia til Unifon. Vi fikk en bunke med SIM kort. Det har vært veldig nyttig. Som administrator har jeg god oversikt over forbruket og mulighet for å aktivere og deaktivere tjenester.
Hei Omer, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS